describe image content

دانلود نرم افزار Adguard نسخه : 2.8.0 (1128) Beta برای مک

نسخه : 2.8.0 (1128) Beta

Adguard می‌تواند تجربه آنلاین شما را ایمن‌تر کند، زیرا اگرچه استفاده از مک و لپ‌تاپ‌های اپل کاملاً ایمن است، اما وقتی صحبت از مسدودکننده‌های تبلیغاتی به میان می‌آید، مک‌ها با مشکلات واقعی مواجه می‌شوند. راه‌حل‌های از قبل موجود، ویژگی‌های OS X را در نظر نمی‌گیرند. این امر به شدت بر پایداری کار در Safari تأثیر می‌گذارد، و این برنامه‌های افزودنی مسدودکننده تبلیغات، به‌خوبی کار خود را انجام نمی‌دهند، به‌ویژه زمانی که تبلیغات ویدیویی یک مشکل باشد.

Adguard جدید به شما امکان می دهد تا از وب گردی بدون هیچ گونه مزاحمتی لذت ببرید. ویدیوهایی را که می‌خواهید تماشا کنید، و نه تبلیغات ویدیویی را در YouTube، Twitch یا هر وب‌سایت دیگری تماشا کنید. به عکس های دوستان خود نگاه کنید نه به بنرهای بی پایان در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی. Adguard به شما آزادی انتخاب می دهد و اعصاب شما را ذخیره می کند. با تمام مرورگرها کار می کند، زیرا به طور ویژه برای استفاده در OS X توسعه یافته است.


مسدود کننده آگهی. فیلتر کردن نامحسوس تمام ترافیک ورودی، و علاوه بر این، تبلیغات قبل از بارگیری در صفحه مسدود می شوند.
امنیت مرور Adguard هر صفحه را برای هر گونه محتوای مخرب با استفاده از پایگاه داده ما بررسی می کند و درخواست های بالقوه خطرناک را مسدود می کند.
حفاظت از حریم خصوصی هر شمارنده و ابزار ردیابی توسط فیلتر قدرتمند جاسوس‌افزار مسدود می‌شود. با Adguard می توانید دیگر نگران حریم خصوصی اقدامات خود در اینترنت نباشید.
Adguard در همه مرورگرها کار می کند. سافاری، کروم - شما آن را نام ببرید. بدون استثناء.
نصب آسان. چند کلیک، و مک شما از تبلیغات محافظت می شود. شما مجبور نیستید با تنظیمات بیش از حد پیچیده دست و پنجه نرم کنید - فقط کافی است در اینترنت بگردید و Adguard همه کارها را انجام خواهد داد.
مسدود کردن تبلیغات ویدیویی هر تبلیغ ویدیویی، در هر سایتی - Adguard آن را مسدود می کند.
فیلتر کردن برنامه Adguard بیش از یک افزونه برای مرورگر است. این می تواند به شما کمک کند تا از شر تبلیغات در هر برنامه ای در مک خود خلاص شوید.
در تمام نسخه های OS X از 10.10 64 بیتی و بالاتر پشتیبانی می شود.
Adguard دارای رابط کاربری بصری و ساده با ویژگی های اضافی مانند Adguard Assistant و گزارش فیلترینگ است.
فیلترهای تبلیغات روزانه و به روز رسانی پایگاه داده های فیشینگ.


  • Updates: official site does not provide any info about changes in this version

  • macOS 10.10 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘