describe image content

دانلود نرم افزار iTranslate نسخه : 1.5.2 برای مک

نسخه : 1.5.2

iTranslate، محبوب‌ترین ابزار مترجم در فروشگاه App، اکنون می‌توانید در مک خود نیزداشته باشید، و 80 زبان را در مک خود قرار دهید. این برنامه به عنوان یک برنامه نوار وضعیت طراحی شده است که همیشه فقط با یک کلیک یا ضربه زدن به کلید فاصله دارد تا به شما در حل هرگونه مشکل ترجمه کمک کند.

 

امکانات:

90+ زبان - با iTranslate می‌توانید کلمات، عبارات و متن را در بیش از 80 زبان ترجمه کنید.
خروجی صدا - آیا تا به حال می‌خواستید بدانید که زبان یک زن انگلیسی استرالیایی چگونه به نظر می‌رسد؟ با iTranslate می‌توانید تعداد زیادی لهجه مختلف را انتخاب کنید، صدای مرد یا زن را انتخاب کنید و حتی میزان گفتار را نیز کنترل کنید.
لغت نامه‌ها - بیشتر برنامه‌های مترجم فقط 1 نتیجه در هر ترجمه به شما می‌دهند. با این حال، اگر شما در حال ترجمه کلمات و عبارات هستید، بسته به متن، غالباً معانی مختلفی وجود دارد. iTranslate برای بسیاری از زبانها فرهنگ لغت به شما می‌دهد تا بتوانید راه حل دقیق مشکل خود را پیدا کنید.
رومن سازی - رومانیز کردن به شما امکان می‌دهد زبانهای غیر لاتین را به حروف لاتین تبدیل کنید. برای بسیاری از زبانها از جمله چینی، ژاپنی، کره‌ای، یونانی، هندی، روسی و تایلندی موجود است.
سریعتر تایپ کنید - iTranslate برای ورودی سریع متن بهینه شده است. برنامه را با ضربه زدن به کلید قابل تنظیم باز کنید، در حالی که می‌نویسید پیشنهاداتی دریافت کنید و به سرعت بین زبانها جابجا شوید.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.10 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘