describe image content

دانلود نرم افزار SyncBird Pro نسخه : 3.6.6 برای مک

نسخه : 3.6.6

SyncBird Pro یک مدیر پرونده آیفون است که باعث می‌شود همگام سازی iOS و iTunes با یک نگاه انجام شود. انتقال موسیقی، لیست پخش، عکس، فیلم، کتاب - همه چیز - بین iPhone، iPad، iPod و Mac خود بدون استفاده از iTunes. از ویژگی‌های منحصر به فرد SyncBird به نام PhoneCare و TunesClean ساخته شده است تا بتوانید فضای بیشتری را در iPhone و iTunes خود بازیابی کنید. بدون تلاش اضافی، SyncBird شما را به صورت روزانه تمیز می‌کند تا همیشه از مرز ذخیره سازی عاری شوید.

طراحی بهتر محصولات بهتری را به همراه دارد، بنابراین ما خودمان را به چالش کشیدیم تا Google Material Design را به پلتفرم جدید macOS بیاوریم. سطح، حرکت، رنگ و هر عنصر در SyncBird انتخاب شد تا یک تجربه هیجان انگیز و لذت بخش را به شما ارائه دهد.

امکانات:

Flash Sync - بهینه سازی شده برای ذخیره سازی Flash / SSD و با ویژگی افزودنی فوری به آیفون، SyncBird تجربه مدیریت بهتر محتوای iOS را بهتر ارائه می‌دهد.
پشتیبانی 4K - تراشه A10 و پردازنده M10 عملکرد پخش کننده هیولا را در پخش فیلم 4K ارائه می‌دهند. SyncBird با یک بار فیلم‌های 4K را بر روی iPhone، iPad خود قرار می‌دهد.
تبدیل خودکار - SyncBird به فیلم‌هایی که دوست دارید، هر آنچه که دوست دارید، کمک می‌کند تا فیلم‌های خود را به فرمت‌های. m4v، . mp4 و. mov تبدیل کنید که مناسب‌ترین دستگاه‌های اپل هستند.
همگام سازی دو طرفه - انتقال موسیقی، فیلم، عکس و احتمالاً تمام محتوای iOS خود، از طریق iPhone و iPod به / از طریق آن منتقل شوید. دستگاه‌های خود را از محدودیت‌های iTunes آزاد کنید.
واردات نامحدود - آهنگ‌ها و فیلم‌های جدید را از چندین کتابخانه iTunes در رایانه‌های مختلف به iPhone، iPad و iPod اضافه کنید. بدون iTunes درگیر است.
کشیدن و رها کردن - ساده‌ترین راه برای جمع آوری کتابخانه رسانه‌ای آیفون، کشیدن و رها کردن است. زمان استفاده از آیفون خود مانند Finder.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.13 به بعد
  • پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
در ذات اپل این باور وجود دارد که فناوری به تنهایی، کافی نیست،‌ بلکه فناوری در پیوند با هنر آزاد و‌ انسانیت است که ما را به نتیجه‌‌ای می‌رساند که باعث شادی قلب‌هایمان می‌شود

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘