دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Disk PLUS نسخه : 1.73 برای مک

نسخه : 1.73

Disk PLUS یک ابزار دیسک چند منظوره بسیار جامع است که می تواند هم به عنوان پاک کننده دیسک و هم به عنوان ابزار بازیابی فضا مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان یک پاک کننده دیسک، داده های ناخواسته را از مکان هایی که به طور مرتب تمیز می شوند، شناسایی می کند که مک شما را بهینه و در شرایط خوبی نگه می دارد. به عنوان یک ابزار بازیابی فضا، اغلب قادر به بازیابی چندین گیگابایت فضای ارزشمند دیسک است. ویژگی منحصر به فرد Disk PLUS توانایی آن در بازیابی فضا از هر پارتیشن در هر درایو از جمله درایوهای خارجی مانند درایوهای انگشت شست است. Disk PLUS استفاده ای جامع، هوشمند، شهودی و بسیار ایمن است.

محیط
درایو داخلی (پارتیشن OS X)

کش و گزارش های برنامه
بارگیری های ایمیل
فایل های ساخت برنامه نویس Xcode
فایل‌های به‌روزرسانی قدیمی iOS
داده های متفرقه (گزارش های خرابی، فایل های Windows Thumbs DB)
زباله ها
فایل های استفاده نشده
برنامه های کاربردی استفاده نشده
پوشه دانلودها
داده های مرورگر (سافاری، گوگل کروم، فایرفاکس)


درایو داخلی (پارتیشن داده)

داده های متفرقه (فایل های Windows Thumbs DB)
زباله ها
فایل های استفاده نشده
برنامه های کاربردی استفاده نشده


درایوهای خارجی (درایوهای شست و غیره)

داده‌های متفرقه (فایل‌های Spotlight، فایل‌های DS_Store، فایل‌های موقت اعلان رویداد سیستم فایل، فایل‌های Windows Thumbs DB)
زباله ها
فایل های استفاده نشده
برنامه های کاربردی استفاده نشده


ایمن برای استفاده
داده هایی که باید پاکسازی شوند به طور منظم به دو بخش تقسیم می شوند - "ایمن برای حذف" و "بازبینی و حذف".

بخش «حذف ایمن» معمولاً حاوی داده‌هایی است که ناخواسته هستند و می‌توان آنها را با خیال راحت پاک کرد تا حجم زیادی از فضای دیسک را بازیابی کرد. پاک کردن برخی از این موارد مانند کش و گزارش های برنامه، سطل زباله و غیره نیز عملکرد سیستم شما را بهبود می بخشد. این قسمتی است که شما بارها و بارها آن را تمیز می کنید تا سیستم خود را تمیز و بهینه نگه دارید.

بخش "بازبینی و حذف" حاوی مواردی است که شما را ملزم به تصمیم گیری آگاهانه می کند و از این رو برای ایمنی بهتر به طور پیش فرض خاموش است. فقط زمانی که واقعاً فضای خالی در یک پارتیشن خاص تمام شود، موارد موجود در این بخش را حذف خواهید کرد.

 

فایل‌های موجود در پوشه دانلودها و دسته فایل‌های استفاده نشده بر اساس نوع فایل‌شان به‌طور مرتب طبقه‌بندی می‌شوند. فایل ها به دسته های زیر دسته بندی می شوند

سند
بایگانی
تصویر
سمعی
دسته
ویدئو
دیگر
باهوش


Disk PLUS چقدر هوشمند است؟

1. Disk PLUS می داند که حذف یک برنامه با حذف یک فایل معمولی متفاوت است. برنامه ها فایل های ایزوله نیستند - آنها اغلب فایل ها و پوشه های مرتبط دیگری در سیستم دارند. Disk PLUS به اندازه کافی هوشمند است که اینها را بر اساس برنامه ای که به آن تعلق دارند شناسایی و گروه بندی کند تا بتوانید به راحتی آنها را برای حذف بررسی کنید. بنابراین Disk PLUS به حذف کامل برنامه‌های بدون استفاده بزرگ کمک می‌کند تا صرفاً برنامه را به تنهایی حذف کنید.

2. هنگام تمیز کردن داده‌های مرورگر، حذف مواردی مانند حافظه پنهان محلی از کوکی‌ها (از جمله فضای ذخیره‌سازی محلی) جدا می‌شوند. این به ویژه مفید است زیرا اکثر کاربران دوست دارند کوکی های مرورگر خود را حفظ کنند و در عین حال بقیه داده های مرورگر را حذف کنند.

توجه داشته باشید
Disk PLUS برای امنیت افزایش یافته جعبه‌بندی شده است و از این رو فقط داده‌هایی را که مجاز به حذف هستند شناسایی و پاک می‌کند.

ویژگی های بعدی

نمادهای مورد علاقه
کتابخانه فایل SVG
اندازه های بیشتر دستگاه


  • Bug fixes

  • macOS 10.10 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من بر این باور هستم آنچه بیش از نیمی از کارآفرینان موفق را از غیر موفق ها جدا می نماید پشتکار خالص است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘