دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Screenium نسخه : 3.3.2 برای مک

نسخه : 3.3.2

Screenium یک ابزارتصویر برداری از صفحه نمایش است که به کاربران امکان ایجاد فیلم‌های زنده از صفحه نمایش Mac، ضبط دسک تاپ، برنامه‌ها، حرکات ماوس و صدای صوتی در صفحه‌های با کیفیت بالا و در زمان واقعی می‌دهد.

دقیقاً آنچه را که روی صفحه مشاهده می‌کنید ضبط کنید و در آینده و بدون هیچ مشکلی آن را به یک صفحه نمایش تبدیل کنید. Screenium 3 به شما امکان می‌دهد تا 60 فریم در ثانیه ضبط کنید، عملکرد مطلوب را برای آموزش‌ها، ضبط‌های گیم پلی یا هر محتوای صفحه نمایش دیگری که می‌خواهید ضبط کنید، ارائه می‌دهد. اگر با نمایشگر 4K یا 5K با وضوح فوق العاده بالا یا Mac Retina کار می‌کنید، Screenium 3 شما را در قسمت امن قرار می‌دهد زیرا این نرم‌ترین کیفیت ویدیوی ممکن را برای این نوع دستگاه‌ها ایجاد می‌کند.

اما Screenium 3 چیزی بیشتر از فیلمبرداری فوق العاده روان ارائه می‌دهد. از ابزارهای بی‌شماری مناسب استفاده کنید که به شما در ایجاد صفحه نمایش مناسب خود کمک می‌کنند. به عنوان مثال، فیلم دوربین FaceTime را به عنوان کلیپ Picture-in-Picture تعبیه کنید، نظرات صوتی را اضافه کنید یا نماد دسک تاپ یا دسک تاپ خود را هنگام ضبط مخفی کنید. Screenium همچنین ضربات کلید و نشانگر ماوس را به عنوان آهنگ‌های جداگانه ضبط می‌کند، بنابراین می‌توانید کلیدهای فشرده شده و کلیک‌های ماوس را تجسم کنید و یا آنها را در یک نقطه بعدی و بدون هیچ زحمتی ویرایش کنید.

ویرایشگر ویدیوی راحت و قدرتمند Screenium تمام ابزارهایی را که برای برش فیلم، جاسازی متن‌ها یا اضافه کردن جلوه‌ها، انتقال‌ها یا انیمیشن‌های مورد نیاز خود در اختیار شما قرار می‌دهد. کلیک‌های ماوس را برجسته کنید، اشکال هندسی اضافه کنید یا بخش‌های صفحه را مخفی کنید که حاوی اطلاعات شخصی است. البته می‌توانید آهنگ‌های صوتی را ویرایش کرده و فیلترها را نیز اضافه کنید. با استفاده از ترکیب متن، می‌توانید حتی نظرات صوتی چند زبانه یا آهنگ‌های صوتی تولید شده به صورت خودکار را اضافه کنید.

بررسی اجمالی Screenium 3
- ضبط فوق العاده روان 60 فریم در ثانیه
- پشتیبانی از هر وضوح صفحه نمایش
- 4 حالت ضبط: صفحه نمایش کامل، انتخاب منطقه، پنجره خاص، دستگاه iOS / tvOS
- به صورت اختیاری فیلم دوربین FaceTime را به عنوان کلیپ تصویر در تصویر جاسازی کنید
- کلیدهای ماوس و کلیکهای ماوس را تجسم کنید
- حالت ناشناس برای پنهان کردن دسک تاپ، نمادهای دسک تاپ یا به طور ساده Screenium
- برای مکینتاش‌های چند پردازنده بسیار بهینه شده است
- ضبط 4K و 5K با فریم کامل
- ویرایشگر متنوع، راحت
- جلوه‌های ویدیویی و انتقال متنوع
- قالب برای پوشش متن یا گرافیک
- فیلترهای صوتی بی‌شماری
- VoiceOver با استفاده از صدای صوتی یا آهنگ‌های صوتی خودکار تولید شده خود
- صدور پرونده‌ها، به اشتراک گذاری از طریق پست الکترونیکی، برنامه پیام‌ها یا بارگیری مستقیم در پورتال‌های ویدیویی مانند یوتیوب و Vimeo


  • Stability improvements and bug fixes

  • OS X 10.10 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘