describe image content

دانلود نرم افزار Adobe Substance 3D Designer نسخه : 11.3.3 برای مک

نسخه : 11.3.3

Substance 3D Designer نام یک محصول فوق العاده دیگر از شرکت Adobe میباشد که با آن، مواد و الگوهای بدون درز، فیلترهای تصویر، چراغ های محیطی یا حتی مدل های سه بعدی ایجاد کنید. این برنامه در زمینه ساخت تکسچر Texture منتشر شده است و با استفاده از ابزار های آن می توانید بهترین پروژه ها را طراحی کنید. هر asset می تواند تغییرات نامحدودی را تولید کند.

استاندارد صنعتی برای تألیف متریال‌ها.
Substance 3D Designer در بسیاری از صنایع استفاده می شود و در مرکز بیشتر خطوط لوله مواد بازی های ویدیویی و جلوه های بصری قرار دارد. مواد پارامتری مواد در اکثر ابزارهای ایجاد سه بعدی پشتیبانی می شوند و به طور یکپارچه در هر جریان کاری ادغام می شوند. محتوای خود را مستقیماً به Substance 3D Painter و Stager وارد کنید و به راحتی استفاده کنید.

غیر مخرب، غیر خطی.
گردش کار مبتنی بر گره به شما امکان می دهد از طیف گسترده ای از رویکردها استفاده کنید. هر مرحله از فرآیند همیشه می تواند بعداً اصلاح شود. همه چیز را امتحان کنید، در هر زمان تنظیم کنید.

امکانات بی پایان، ترکیبات بی نهایت.
طراح با یک کتابخانه گره غنی همراه است تا دارایی های شما را از ابتدا ایجاد کند. بر اساس هزاران ماده از Substance 3D Assets و Substance 3D Community Assets ساخته شده و از آنها بیاموزید.

فراتر از متریال بروید.
مدل‌های سه بعدی پویا ایجاد کنید یا عناصر موجود مانند منحنی‌ها و مدل‌های کیت‌باش را ترکیب کنید. برای استفاده در هر برنامه ای که توسط Substance 3D پشتیبانی می شود، چراغ های محیطی پارامتریک ایجاد کنید.

و ....


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.14 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق العاده ای انجام داده ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘