describe image content

دانلود نرم افزار AnyMP4 Mac Video Converter Ultimate نسخه : 9.2.8 برای مک

نسخه : 9.2.8

AnyMP4 Mac Video Converter Ultimate، نرم افزار لوکس و مکمل  DVD همه در یک پک، به شما کمک می‌کند تا فیلم‌ها، تبدیل DVD‌ها و حتی فیلم‌های آنلاین را از یوتیوب، یاهو، ویمئو، Dailymotion، فیس بوک، metacafe و سایر منابع آنلاین تبدیل و ویرایش کنید.

پس از دانلود، این فیلم‌ها را می‌توان به راحتی به فرمت‌های لازم در مک تبدیل کرد و این امکان را به شما می‌دهد که فایل‌های ویدئویی را در بیش از 200 فرمت تبدیل کنید، ضمن اینکه نرخ تبدیل و کیفیت ویدیوی خارق العاده را نیز بی‌نقص حفظ می‌کنید. این فرمت‌های ویدیویی شامل 4K H. 265 / HEVC، 4K H. 264 / MPEG-4 AVC، H. 264 FLV Video 4K، 4K WebM WebM-VP9، فیلم‌های AVCHD، فیلمبرداری با کیفیت 1080p HD، MP4، MKV، TS، AVI، Mac FLV و موارد دیگر می‌باشد.

فرمت‌های ویدیویی شامل 4K / 1080p HD و فیلم‌های معمولی مانند MP4، MOV، M4V، MPEG، FLV، AVI، WMV و غیره را در مکینتاش تغییر دهید
فیلم‌های YouTube را با سرعت زیاد در مک خود دانلود کنید و کیفیت فیلم اصلی را 100٪ نگه دارید
تبدیل یک DVD به هر فایل ویدیویی 3.1080p HD یا مشترک در پلک زدن یک چشم
تقویت کننده افکت ویدیویی، چرخش، 3D، برش، علامت و غیره را سفارشی کنید
فایل‌های ویدئویی خروجی سازگار با جدیدترین دستگاه‌های دیجیتال مانند iPhone 6s / 6s Plus / 6/6 Plus / 5 / 5s / 5c، iPad Pro / mini 3/4، Samsung Galaxy S6 / Note 4 Sony Xperia Z3، LG G3، و بیشتر دارند.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.9 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘