describe image content

دانلود نرم افزار ON1 NoNoise AI نسخه : 2022.1 v16.1.0.11675 U2B برای مک

نسخه : 2022.1 v16.1.0.11675 U2B

استاندارد جدید در کیفیت و سرعت برای حذف نویز تصویر. این بهترین نرم افزار کاهش نویز برای عکاسی است. با هوش مصنوعی NoNoise AI به سرعت نویز را حذف کنید و واضح ترین جزئیات را در عکس های خود دریافت کنید. هوش مصنوعی ON1 NoNoise به طور هوشمندانه تمام نویزهای تصویر را حذف می کند و در عین حال به طور هوشمندانه جزئیات را بازیابی و بهبود می بخشد. با پشتیبانی از ویرایشگرهای عکس و فرمت‌های فایل رایج، از جمله ذخیره فایل‌های خام DNG که طیف رنگ و تونال کامل را حفظ می‌کنند، در جریان کار شما ادغام می‌شود.


بهترین نتایج مطلق را سریعتر دریافت کنید!
ON1 NoNoise تا ده برابر سریعتر از سایر محصولات پیشرو حذف نویز تصویر است و نتایج شما را شگفت زده خواهد کرد!


کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی
از پیشرفته ترین یادگیری ماشینی برای ایجاد یک شبکه هوش مصنوعی برای حذف درخشندگی و نویز رنگ استفاده می کند و در عین حال جزئیات را مانند هیچ برنامه دیگری حفظ می کند که نتایج عالی ایجاد کند.


Demosaicing مبتنی بر هوش مصنوعی
برای عکس‌های خام، بیشتر نویزهای تصویر در فرآیند پاک‌سازی ایجاد می‌شوند. ترکیب این مرحله با کاهش نویز در طول آموزش هوش مصنوعی در ON1 NoNoise AI باعث کاهش نویز بهتر و افزایش جزئیات و وضوح می شود.
شامل الگوریتم تیز کردن پیشرفته انحصاری ON1 برای افزایش وضوح و جزئیات بر اساس اندازه جزئیات در عکس، بدون هاله ها و مصنوعاتی که سایر تکنیک های شارپنینگ می توانند ایجاد کنند.


پیش نمایش زنده فوق العاده سریع تنظیمات
نتایج را می‌توان تنها در کسری از زمانی که سایر برنامه‌ها برای تولید نتایج قابل مشاهده صرف می‌کنند، مشاهده کرد. همچنین کنترل های بسیار کمتری برای تنظیم بدون محدودیت وضوح برای کاهش نویز تصویر وجود دارد.


پلاگین برای گردش کار شما
ON1 NoNoise AI برای تقریباً هر گردش کاری مناسب است.


با استفاده از ON1 NoNoise AI به عنوان یک افزونه، در چند ثانیه نتایج شگفت انگیز روتوش دریافت کنید:
Adobe Photoshop • Adobe Lightroom Classic • Adobe Photoshop Elements • Affinity Photo • Capture One • Corel Paintshop Pro


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.13 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘