دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Apeaksoft Android Toolkit نسخه : 1.1.38 برای مک

نسخه : 1.1.38

Apeaksoft Android Toolkit  می تواند به شما کمک کند تا عکس ها ، فیلم ها ، مخاطبین ، پیام ها ، گزارش تماس ها ، برنامه ها و اسناد حذف شده یا گمشده تان را از تلفن ها ، تبلت ها و کارتهای SD بازیابی کنید و با بیش از 5000 دستگاه قابل حمل اندروید سازگار است.

 

فایل های حذف شده را بازیابی کنید

 

بازیابی و استخراج داده های حذف شده یا از بین رفته از تلفن های Android و تبلت ها از جمله سامسونگ ، HTC ، ال جی ، سونی ، موتورولا ، هواوی ، گوگل ، شارپ ، و غیره.

فایل های گمشده یا حذف شده خود از جمله مخاطبین ، پیام های متنی ، مخاطبین ، تاریخچه تماس و اسناد را از دستگاه های Android یا کارت SD بازیابی کنید.

عکس ها ، موسیقی ، فیلم ها و فایل های WhatsApp حذف شده یا گمشده را بازیابی کنید و با استفاده از ابزار بازیابی  اندرویدی ، آنها را از Android خود برگردانید.

بک آپ و مدیریت داده های Android (از جمله فایل های از بین رفته یا حذف شده) بر روی سیستم ویندوزی یا مک خود به راحتی با کابل  USB انجام میشود.

بازیابی فایل های حذف شده در Android در بسیاری از موقعیت ها از جمله حذف فایل ها ، خرابی سیستم ، رمز فراموش شده ، خطای روت  و غیره.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.8 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘