دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Start نسخه : 5.4 برای مک

نسخه : 5.4

Start یک لانچر منحصر به فرد برای سیستم عامل مک می‌باشد که به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها، اسناد یا پوشه‌ها را به سرعت و به راحتی باز کنید. یک محیط کار تمیز ایجاد کنید و در عوض با برنامه پرتاب هوشمند شروع به کار کنید.

start با یک سیستم سازمانی به خوبی برنامه ریزی شده برای آیتم‌های خود و دسترسی سریع به آنچه نیاز دارید، از شما و گردش کارتان پشتیبانی می‌کند.

امکانات نرم افزار Start:
برنامه را برچسب بزنید و آن را دوست داشته باشید! برای ایجاد مجموعه‌هایی برای برنامه‌های خود، از پوشه‌ها، اسکریپت‌ها یا هر فایل دیگر، از برچسب‌ها استفاده کنید. سازماندهی و مرتب سازی موارد در سیستم عامل مک هرگز آسان نبوده است. وقت زیادی را صرفه جویی کنید.


نظرات و یادداشت ها! نظرات و یادداشت‌های کوچک را به موارد خود اضافه کنید تا جزئیات بیشتری در مورد آنها بیان شود. این نظرات به شما یادآوری می‌کند که چه مواردی را می‌توانند برای شما انجام دهند. یادداشت‌های کوچک با جلوه بزرگ - بنابراین شما آن‌ها را همیشه پیگیری می‌کنید!


موارد مورد نظر خود را همانطور که دوست دارید هایلایت کنید! فقط با چند کلیک می‌توانید موارد خود را با رنگ دلخواه هایلایت کرده و آنها را حتی سریعتر پیدا کنید. رنگ‌ها را برای وضوح بیشتر و سازماندهی بیشتر انتخاب کنید - بسیار موثر و بصری جذاب!


با یک کلید ساده شروع کنید! یک ترکیب کلیدی را به موارد فردی اختصاص دهید و بلافاصله آنها را از هرجایی با میانبر صفحه کلید قابل تنظیم شروع کنید. گردش کار شما دیگر مختل نمی‌شود - شما قطعا کلیدهای میانبر را دوست خواهید داشت!


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.14 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘