دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار 24 Hour Wallpaper نسخه : 5.0.1 برای مک

نسخه : 5.0.1

از تصاویر پس زمینه دسکتاپ زیبا که به صورت پویا و مطابق با زمان روز تغییر می‌کنند لذت ببرید. شامل 58 توالی کاغذ دیواری در مجموع است که همه به صورت حرفه‌ای گرفته شده و با وضوح 5K تسلط یافته اند. هر سکانس از 30+ تصویر ساخته شده است که یک دوره کامل 24 ساعته را پوشش می‌دهد.

از کاغذدیواری لذت ببرید که زمان از روز را که در آن هستید منعکس می‌کند یا تنظیمات برگزیده زمان را متناسب با برنامه و سبک زندگی خود تنظیم کنید. سازگار با Mojave Dynamic Desktop و همچنین macOS نسخه 10.11 و بالاتر (El Capitan و جدیدتر).

نکته برای مدل‌های iMac 2011-2013 در Mojave و High Sierra:
در حال حاضر برنامه ممکن است اشکالاتی را در تصویر زمینه مدل‌های 2011-2013 iMac با کارت‌های گرافیک NVIDIA نشان دهد.

تصاویر پس زمینه در این برنامه ثابت هستند و در طول روز تغییر می‌کنند تا با زمان مکان فعلی شما مطابقت داشته باشند. اگر به دنبال تصاویر پس زمینه متحرکی هستید که به صورت بصری حرکت می‌کنند، لطفاً سایر برنامه‌های ما Magic Window، Magic Window 4K و Magic Flowers را ببینید.

مکان‌ها عبارتند از: حفاظتگاه موهاو، یوسمیت، درخت جاشوا، های سیرا، گراند کانیون، سانفرانسیسکو، لس آنجلس، مالیبو، نیویورک، لندن، پاریس، آمستردام، توکیو، سیدنی، اوکلند، دریاچه تاوپو، ایسلند، پوکت و موارد دیگر. همچنین شامل سه کاغذ دیواری نقاشی شده ویژه واترلوگ است.

ساخت این برنامه جدید از سازندگان Magic Window بیش از هفت سال طول کشید. تمام تصاویر موجود در برنامه به صورت حرفه‌ای توسط تیم Magic Window به طور خاص برای برنامه گرفته می‌شود و به کمال می‌رسد.

همه تصاویر پس زمینه با وضوح کامل 5K (5120x2880) در دسترس هستند. این برنامه به شما امکان می‌دهد والپیپر را با وضوح مناسب برای نمایشگرهای خود از جمله 4K (4096x2304)، 3K (2880x1800) و HD/2K (1920x1200) دانلود کنید. این بدان معناست که هیچ فضایی برای پیکسل‌هایی که به آن‌ها نیاز ندارید تلف نمی‌شود.

نیمی از کاغذدیواری‌های ارائه شده از یک دیدگاه ثابت هستند - شما دقیقاً همان نمای را دریافت می‌کنید که مطابق با زمان روز تغییر می‌کند. برای رسیدن به این هدف، یک دوربین حرفه‌ای را برای 24+ ساعت در همان مکان راه‌اندازی و مدیریت می‌کنیم. برای اینکه صحنه کار کند، آب و هوا و نور باید برای 24 ساعت درست باشد.

نیمه دیگر مخلوط‌هایی هستند که در آن نما تغییر می‌کند اما مکان به طور کلی ثابت می‌ماند. برای ایجاد این موارد، چندین سکانس تایم لپس و تصاویر ثابت را کنار هم قرار دادیم تا یک سکانس تصویر زمینه روایی بسازیم که احساس می‌کند یک روز را صرف کاوش در مکان می‌کند.

به طور پیش فرض برنامه از زمان روز در مکان شما استفاده می‌کند. با این حال، می‌توانید زمان‌ها و زمان‌های طلوع و غروب خورشید را مطابق میل خود سفارشی کنید یا آن را با مکان دیگری هماهنگ کنید. اگر در ساعات غیر استاندارد کار می‌کنید، این کار مفید است.

برخلاف سری برنامه‌های Magic Window، والپیپرهای این برنامه همچنان تصاویری هستند که به عنوان تصویر زمینه سیستم تنظیم شده‌اند. هیچ حرکت قابل مشاهده‌ای وجود ندارد که به معنای خالی شدن باتری، تخلیه CPU، تخلیه GPU و عدم تداخل با سایر برنامه‌ها است. این والپیپر با تمام جنبه‌های macOS از جمله Mission Control، Spaces، Expose و Login/Login Screen کار می‌کند.

دسترسی به اینترنت برای دانلود تصاویر بک‌گراندها (پس زمینه‌ها) مورد نیاز است. این برنامه به طور پیش فرض فقط شامل پیش نمایش‌های با وضوح پایین است. بدون دسترسی به اینترنت برای دانلود صحنه وضوح وضوح به 1920x1200 محدود شده است.


  • Fixed issue where app would hang when "Next Wallpaper" was selected if shuffle is disabled.
  • Fixed rare crash when Title on Desktop was enabled but no custom inset was set.

  • macOS 10.12 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بعضی از مردم نوآوری را به معنای تغییر می‌دانند؛ اما ما هرگز چنین برداشتی نداشته‌ایم. نوآوری باعث بهتر شدن امور می‌شود.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘