دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار NoSleep نسخه : 1.1.7 برای مک

نسخه : 1.1.7

NoSleep برنامه ای است که از به خواب رفتن مک جلوگیری می کنید. برای زمانی که نیاز به این دارید که مک بوک شما به حالت sleep نرود میتوانید از این برنامه استفاده کنید. 

ضمنا اگر مانیتور اکسترنال دارید و دوست دارید هنگام استفاده از آن درب لپ تاپ خود را ببندید بدون اینکه تصویر قطع شود (در حالت عادی بستن درب مک بوک باعث فعال شدن حالت اسلیپ میشود) باید از NoSleep استفاده کنید.

یک نرم افزار بسیار کم حجم و کاربردی!


اصلاح شده:

  • کنترل انتخابگر تاریخ-زمان برای ایجاد یک تایمر برای خروج از برنامه، تاریخ و زمان را به درستی نمایش نمی داد. همچنین، هشدارها برای جلوگیری از سردرگمی، زمان را با فرمت مشابه نمایش می دهند.

جدید:

  • در پنجره اصلی، هر تایمر زمان باقی مانده خود را تا زمان خروج از برنامه نمایش می دهد. (توجه داشته باشید که اگر دو تایمر دارید، اولین تایمر منقضی شده از برنامه خارج می شود.)

بهبود یافته:

  • برای مک‌های بدون باتری (مک‌های رومیزی)، نوار لغزنده آستانه باتری برای غیرفعال کردن برنامه در زمان کم شدن باتری پنهان است زیرا قابل اجرا نیست.

  • OS X 10.8 به بعد
  • پردازنده 64-bit

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘