describe image content

دانلود نرم افزار Battery Health 3 نسخه : 1.0.29 برای مک

نسخه : 1.0.29

با Battery Health، می‌توانید به راحتی تمام اطلاعات مهم در مورد باتری مک‌بوک خود، مانند میزان شارژ فعلی، ظرفیت باتری، میزان مصرف برق، تعداد دفعات شارژ و موارد دیگر را مشاهده کنید.

 

مانیتور باتری سوپرشارژ
Battery Health یک ابزار حرفه ای نظارت بر باتری برای مشاهده آمارهای حیاتی در مورد باتری MacBook و دستگاه iOS شما است، مانند سطح انرژی، سلامت، ظرفیت، دما، چرخه شارژ و موارد دیگر.

پشتیبانی آیفون و آیپد
می‌توانید از Battery Health برای اتصال به iPhone یا iPad خود از طریق WiFi Sync یا کابل USB برای بازیابی اطلاعات مفید باتری iOS استفاده کنید.

این آمارهای مهم می تواند به شما کمک کند تا تشخیص دهید که آیا عمر باتری ضعیف دستگاه شما به دلیل کاهش ظرفیت باتری است یا خیر.

hogs انرژی و زمان باقیمانده
ویژگی Energy hogs به شما این امکان را می‌دهد تا با بستن برنامه‌هایی که به طور مداوم از مقدار زیادی انرژی استفاده می‌کنند، عمر باتری را افزایش دهید.

همچنین، می‌توانید انتخاب کنید که «زمان باقی‌مانده باتری» مک‌بوک خود را در منوبار نشان دهید، که اپل اخیراً آن را از عملکرد استاندارد سیستم‌عامل خود حذف کرده است.

اعلان های قابل تنظیم
دقیقاً زمان اطلاع از رویدادهای سطح باتری در Mac خود را کنترل کنید. بین فواصل منظم و مقادیر از پیش تعریف شده انتخاب کنید.

علاوه بر این، می توانید به صورت اختیاری متن نوار منو را طوری پیکربندی کنید که وقتی سطح شارژ شما به زیر 10 درصد کاهش یابد قرمز شود. این به عنوان یک یادآوری اضافه برای شروع به شارژ مک بوک شما به زودی عمل می کند.

آمار تاریخچه قدرت پیشرفته
Battery Health به شما امکان می دهد عملکرد باتری خود را با سه نمودار مختلف تجزیه و تحلیل کنید که تاریخچه قدرت، شارژ و سلامت را نشان می دهد. از این داده‌ها برای ایجاد عادت‌های شارژ و استفاده استفاده کنید که به حفظ عمر باتری بالا کمک می‌کند.

برنامه را دانلود کنید و بیشتر از آنچه فکرش را می کردید در مورد باتری خود بدانید!


نسخه 1.0.29:

  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.10 به بعد
  • پردازنده 64-bit
شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘