describe image content

دانلود نرم افزار Adobe Substance 3D Painter نسخه : 7.4.0 برای مک

نسخه : 7.4.0

Adobe Substance 3D Painter نام یک محصول دیگر از شرکت Adobe  میباشد که یک  نرم افزار قدرتمند در حوزه نقاشی سه بعدی است و دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی است که شبیه به آن را قبلا ندیده اید! Substance 3D Painter ابزارهایی را دارد که برای بافت asset های سه بعدی خود نیاز دارید، از براش های پیشرفته گرفته تا متریال هوشمند که به طور خودکار با مدل شما سازگار می شوند. به هنر خود جان بدهید.

استاندارد صنعتی
Substance 3D Painter به طور گسترده در تولید بازی و فیلم و همچنین در طراحی محصول، مد و معماری استفاده می شود. این یک برنامه بافت سازی سه بعدی برای متخصصان خلاق در همه جا است.

آزادی خلاقانه کامل
Painter به شما کمک می کند به ظاهری که می خواهید برسید، از طراحی محصول گرفته تا بازی های واقع گرایانه و جلوه های بصری تا پروژه هایی مانند انیمیشن های سبک.

ابزارهای هوشمند برای افزایش هنر.
از متریال هوشمند استفاده کنید که با هر جسمی تنظیم می شود تا جزئیات واقعی سطح یا ساییدگی را نشان دهد. از پیش تنظیمات ماسک که با هر شکلی سازگار است را کاوش کنید و با ابزارهای کارآمد و پویا نقاشی کنید.

آنچه که می بینی همانست که بدست می آوری.
نمای پیشرفته در Painter تمام تصمیمات هنری شما را در زمان واقعی نشان می دهد. بر روی مواد پیچیده با نور و سایه های پیشرفته تکرار کنید و بافت را حتی خلاقانه تر و بدون دردسرتر کنید. شما حتی می توانید مدل خود را در حالت ردیابی مسیر ارائه شده پیش نمایش کنید.

 


نسخه 7.4.0:

  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

macOS 10.14 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘