describe image content

دانلود نرم افزار MovieSherlock نسخه : 6.3.3 برای مک

نسخه : 6.3.3

MovieSherlock یک برنامه macOS ساده است که به شما امکان جستجو، بارگیری و تبدیل ویدئو از وب را می‌دهد. مرورگر و دانلود کننده ویدیوی مفید برای کاربران YouTube، Vimeo و DailyMotion

از پنجره اصلی MovieSherlock می‌توانید در وب برای هر فیلم داده شده جستجو کنید یا فیلم‌ها را بر اساس دسته بندی‌های داده شده پیدا کنید. بنابراین می‌توانید فیلم‌های جدید مربوط به بازی، ورزش، موسیقی، اخبار، آموزش، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی را کشف و بارگیری کنید.

با استفاده از صفحه جانبی، می‌توانید ویدئو را پیش نمایش کنید، وضوح رسانه بارگیری شده را انتخاب کنید و اطلاعات دیگری درباره ویدیو مانند نام نویسنده، تاریخ آپلود، تعداد بازدیدها و وضوح را مشاهده کنید.

فقط با یک کلیک ماوس فیلم‌ها را از طریق iTunes در میان دستگاه‌های خود به اشتراک بگذارید.

گفتنی است، تمام فیلم‌های بارگیری شده به طور خودکار به iTunes اضافه می‌شوند و از آنجا می‌توانید با سهولت آن را به iPhone، iPod یا iPad خود انتقال دهید. همچنین، فیلمهای بارگیری شده، نام اصلی موجود در صفحه وب منبع را حفظ می‌کنند.

علاوه بر این، MovieSherlock یکپارچه با Safari ادغام می‌شود و در نتیجه می‌توانید فیلم‌های YouTube، Vimeo و DailyMotion را مستقیماً برای بارگیری از درون سافاری ارسال کنید. به منظور عملکرد صحیح این ویژگی، نصب پسوند VideoCatcher لازم است.  

از تبلیغات و ارسال فیلم برای بارگیری مستقیم از سافاری خودداری کنید.

به عنوان یک امتیاز اضافی، افزونه VideoCatcher MovieSherlock علاوه بر ارسال لینک های ویدیویی به برنامه، به عنوان یک مسدود کننده تبلیغات نیز عمل می‌کند.

علاوه بر این، VideoCatcher به شما امکان می‌دهد مستقیماً از درون سافاری وضوح تصویری را که می‌خواهید در آن ذخیره شود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید عملکرد پنجره Video Capture را از پنجره اصلی MovieSherlock یا از طریق پنجره تنظیمات فعال یا غیرفعال کنید.

 MovieSherlock تصمیم گیری در مورد وب سایت به اشتراک گذاری ویدیو را برای جستجوی محتوا، محدود کردن حداکثر تعداد نتایج جستجو و تعیین مسیر برای پوشه بارگیری پیش فرض ساده می‌کند.


نسخه 6.3.3:

  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
بهترین باشید، نه اولین.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘