describe image content

دانلود نرم افزار Find Any File نسخه : 2.1.2b8 برای مک

نسخه : 2.1.2b8

Find Any File هارد دیسک‌های خود را با استفاده از معیارهای مختلف جستجو کنید

هر پرونده‌ای را پیدا کند که دیسک‌های محلی شما را برای پرونده‌ها با نام، ایجاد یا تاریخ اصلاح، اندازه یا نوع و کد ایجاد کننده جستجو می‌کند (البته نه از نظر محتوا).

از آنجا که ابزارهای دیگری با یک عملیات جستجو مشابه وجود دارد، در اینجا ویژگی‌های ویژه‌ای منحصر به فرد برای یافتن هر پرونده‌ای وجود دارد:

نمای سلسله مراتب جدیدی از موارد یافت شده دارد، و مرور باسرعت 100s مورد را بسیار آسان‌تر می‌کند (به تصویر صفحه مراجعه کنید).

می تواند به عنوان کاربر root اجرا شود و واقعاً هر پرونده‌ای را روی دیسک شما پیدا کند، حتی آنهایی که از کاربران عادی مخفی هستند.

می توانید فایل نمایش داده شده را بعدا دوباره اجرا کنید.

بر خلاف Spotlight (به عنوان مثال دستور Finder)، به یک پایگاه داده از پیش ساخته دسترسی پیدا نمی‌کند، اما حجم انتخاب شده را مستقیماً جستجو می‌کند. این به شما امکان می‌دهد هر پرونده‌ای را پیدا کنید، حتی آن دسته از بسته‌های موجود و سایر مواردی که از جستجوی Spotlight مستثنی نیستند. به عنوان مثال، پیدا کردن پرونده‌های سیستم بسیار عالی است.

از طرف دیگر، ممکن است کمی بیشتر از Spotlight طول بکشد، و فقط در حجم HFS (+) سریع است. اما حتی در حجم شبکه‌های نصب شده از یک سرور Mac OS X هنوز هم می‌تواند به طرز شگفت آوری سریع باشد.

از این رو، این یک جایگزین کامل برای Spotlight نیست بلکه می‌تواند در شرایط خاص، اگر نه زیاد، مفید باشد.


  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
در ذات اپل این باور وجود دارد که فناوری به تنهایی، کافی نیست،‌ بلکه فناوری در پیوند با هنر آزاد و‌ انسانیت است که ما را به نتیجه‌‌ای می‌رساند که باعث شادی قلب‌هایمان می‌شود

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘