دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار ColorSnapper 2 نسخه : 1.6.4 برای مک

نسخه : 1.6.4

ColorSnapper 2 برنامه انتخاب رنگ  OS برای طراحان و توسعه دهندگان است که جمع آوری، تنظیم، سازماندهی و خروج رنگ هر پیکسل صفحه را آسان می‌کند. این نرم افزار از طریق کلید فشرده سیستم فعال می‌شود و به شما یک ذره بین می‌دهد تا بتوانید هر پیکسلی مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب کنید، حتی از نمایشگرهای شبکیه. رنگ بدست آمده در کلیپ بورد در قالبی از اولویت شما کپی می‌شود.

 

امکانات

بزرگنمایی جدید - شیشه بزرگنمایی اصلی ColorSnapper - که در سال 2010 معرفی و از آن زمان توسط هر برنامه انتخابگر مدرن رنگ پذیرفته شد - با نمایشگرهای مختلف، وضوح متفاوت و با تراکم پیکسل‌های مختلف کاملاً کار می‌کند. می‌توانید در حین کنترل آن با حرکات و میانبرهای صفحه کلید، بین Spaces و برنامه‌هایی که دارای ذره بین هستید، روی صفحه نمایش جابجا شوید.
حالت Hi-Precision New به شما امکان می‌دهد هر پیکسل فیزیکی را بر روی صفحه نمایش شبکیه چشم انتخاب کنید، اما همچنین با افزایش حساسیت و بزرگنمایی ماوس روی نمایشگرهایی با پیکسل عادی کار می‌کند.
خروجی به Adobe® Photoshop® و Illustrator® - پیش زمینه و رنگ پس زمینه را در ابزار طراح مورد علاقه خود مستقیماً از ColorSnapper تنظیم کنید.
گرفتن تصویر لوپ - از ذره بین جدید می‌توان به عنوان یک ابزار بررسی استفاده کرد. با فشار دادن P، تصویر بزرگنمایی را در کلیپ بورد کپی می‌کنید.
موارد دلخواه و تاریخ - با ColorSnapper2 می‌توانید بدون ترک برنامه، رنگ‌ها را سازماندهی، تنظیم و صادر کنید. رنگهایی را که مرتباً انتخاب می‌کنید به موارد دلخواه اضافه کنید یا به موقع به صدها رنگ برگردید.
تنظیم رنگ‌ها - رابط کاربری جدید یکپارچه با صفحه رنگی اپل ادغام می‌شود، بنابراین می‌توانید رنگ‌ها را قبل از صادر کردن تنظیم کنید.
فیلترهای قالبهای سریع - فقط تایپ کنید تا سریعاً در بیش از 30 قالب صادراتی جستجو کنید.
تبدیل خودکار مشخصات پروفایل رنگ - رنگ‌های انتخابی از برنامه‌های بومی OS X، از جمله Safari و Xcode را از مشخصات رنگ مانیتور به sRGB تبدیل می‌کند. این بدان معنی است که شما همان مقادیر RGB را با مقادیر استفاده شده در کد خود دریافت خواهید کرد.
سبک کد - از قالبهای مقادیر رنگ انعطاف پذیر برای مطابقت با سبک کدگذاری استفاده کنید. در کنار تمام قالبهای پشتیبانی شده جدید، از جمله CSS3، NSColor و UIColor، Swift، Android، Java، . NET و موارد دیگر، این منجر به گردش کار حتی سریعتر می‌شود.


  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘