دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Mirror for Panasonic TV نسخه : 3.5.6 برای مک

نسخه : 3.5.6

برنامه برای آینه کاری صفحه Mac خود به هر تلویزیون هوشمند پاناسونیک. بدون سیم و هیچ سخت افزار اضافی لازم نیست! همچنین می‌توانید فایلهای ویدئویی جداگانه را از Mac به تلویزیون خود پخش کنید. همچنین، ما گزینه‌ای را برای تماشای یک پنجره در مک خود، و دیگری پنجره روی تلویزیون شما قرار دادیم!

این در هر تلویزیون هوشمند پاناسونیک از مدل‌های 2012 به بعد کار می‌کند.

در استفاده از برنامه حدود یک ثانیه زمان تاخیر وجود خواهد داشت. بنابراین این آینه کاری برای بازی مناسب نیست.

با این حال، برای تماشای فیلم، ارائه سخنرانی، تماشای عکس و موارد دیگر بسیار مناسب است!

کیفیت تجربه شما به کیفیت شبکه محلی شما بستگی دارد. برخی از نکات برای افزایش تجربه:

- ترجیحا تلویزیون خود را با کابل LAN به روتر خود وصل کنید.

- از روتر «ac» استفاده کنید. اگر یکی ندارید، یک روتر «n» وجود دارد.

- سعی کنید با حرکت دادن پرونده‌های بزرگ در حین آینه سازی، شبکه wifi خود را بیش از حد بار نکنید.


نحوه کار با برنامه:

ابتدا مطمئن شوید که تلویزیون سامسونگ شما در همان شبکه محلی و همان زیر شبکه Mac شما قرار دارد. تلویزیون نباید در حالت آینه کاری صفحه باشد بلکه فقط در حالت «TV» یا هر درگاه HDMI IN باشد.

بعد از راه اندازی برنامه، نماد برنامه را در نوار بالای Mac خود مشاهده می‌کنید و برنامه به دنبال تلویزیون شما در شبکه است. وقتی تلویزیون پیدا کرد تلویزیون شما را نشان می‌دهد. اکنون، شما دو گزینه دارید:

آینه صفحه Mac خود را آینه کنید:

از این گزینه برای قرار دادن صفحه Mac خود بر روی تلویزیون استفاده کنید. در منبع، می‌توانید صفحه نمایش (یا مانیتور متصل) را که می‌خواهید در تلویزیون نمایش دهید انتخاب کنید. اگر چندین برنامه را در Mac خود اجرا می‌کنید، می‌توانید پنجره برنامه‌ای را که می‌خواهید در تلویزیون مشاهده کنید انتخاب کنید.


Enable Sound: برای شنیدن صدای مک خود از تلویزیون، این را بررسی کنید. به درایور صوتی اضافی (رایگان) نیاز خواهید داشت که می‌توانید در اینجا بارگیری کنید: http://bit.ly/MirrorAudio

پخش فایل ویدیویی:

اگر یک فایل ویدئویی در Mac خود دارید و می‌خواهید فقط در تلویزیون پخش کنید، از این گزینه استفاده کنید. آن را در جعبه رها کنید و در تلویزیون پخش خواهد شد.

تنظیمات (نماد در پایین سمت راست برنامه): برای درخواست پشتیبانی از کادر پشتیبانی 24/7 ما اینجا را کلیک کنید. آنها معمولاً در طی 2 ساعت به هر پرسشی که ممکن است پاسخ دهید. اگر سوال شما فنی است، لطفاً اطلاعات تشخیص را نیز درج کنید.

محدودیت ها: اپل برای پخش فیلم iTunes از محافظت در برابر HDCP DRM برخوردار است. این بدان معنی است که هنگام تماشای فیلم از iTunes، آینه کاری صفحه نمایش امکان پذیر نیست.

وقتی برنامه را دوست دارید، فراموش نکنید که به آن یک رتبه مثبت بدهید! پیشاپیش از تیم توسعه دهنده AirBeamTV تشکر می‌کنیم!


نسخه 3.5.6:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در ذات اپل این باور وجود دارد که فناوری به تنهایی، کافی نیست،‌ بلکه فناوری در پیوند با هنر آزاد و‌ انسانیت است که ما را به نتیجه‌‌ای می‌رساند که باعث شادی قلب‌هایمان می‌شود

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘