describe image content

دانلود نرم افزار WinX HD Video Converter نسخه : 6.5.1 برای مک

نسخه : 6.5.1

WinX HD Video Converter برای Mac  نرم افزار تبدیل ویدیوی Mac HD است که راه حل‌های تبدیل ویدیوی HD بدون دردسر کاربر Mac را ارائه می‌دهد. این فیلم‌های Blu-ray، فیلمبرداری با دوربین فیلمبرداری HDTV / HD، فیلمبرداری با کیفیت 4K UHD، فیلمبرداری چند ردیف HD 1080p M2TS، MKV، AVCHD، HDTV، BDAV، MPEG-TS، استاندارد AVI، MPEG، TS، FLV، WMV، OGM را تبدیل می‌کند. ، فیلم‌های MOV و QT.

پشتیبانی از چند آهنگ HD و Blu-ray Video

اولین مبدل ویدیویی Mac HD که از 320 فرمت ویدیویی ورودی پشتیبانی می‌کند، شامل. فیلم‌های استاندارد، فیلم‌های HD با چند ردیف BDAV، M2TS، MKV، AVCHD، TrueHD، MTS، MPEG-TS و فیلم‌های Ultra HD به عنوان ورودی، به عنوان مثال، MKV تا MP4، AVI، Blu-ray M2TS به MKV. همچنین MOD / TOD / MTS ضبط شده توسط دوربین‌های فیلمبرداری پاناسونیک، کانن، سونی، JVC HD را به AVI، MPEG، MP4، HEVC / H. 265، MOV، M4V، WMV، FLV، MP3، WAV تبدیل می‌کند.

فیلم‌ها را برای Apple و Android تبدیل کنید

با 410 پروفایل برای همه تلفن‌های همراه پاپ اپل / آندروید / MS، تبلت و کنسول، چنین مبدل ویدیویی برای پخش فیلم در حال حرکت بسیار مورد نیاز است. این می‌تواند فیلم‌ها را به iPhone 6/6 Plus / 5S، iPad Air 2 / iPad mini 3، Apple TV، HTC One، Samsung Galaxy Note 4 / Edge / S5 Mini / Tab S، Google Nexus New 7، Amazon Fire Phone، Fujitsu تبدیل کند، Aquos، Surface Pro 3، WP8، Xbox، Asus Pad و Sony PSP / PS4، فقط برای ذکر چند مورد.

YouTube Video Downloader و مبدل

همچنین یک بارگیری کننده ویدیوی Mac YouTube برای بارگیری محتوای آنلاین ویدیویی است تا به شما در استخراج (موسیقی) فیلم‌ها، فیلم‌های HD و حتی فیلم‌های 4K از YouTube و غیره کمک کند. با موتور پیشرفته بارگیری ویدیو YouTube، کل مراحل بارگیری ویدیوی YouTube را در حدود 30 کامل می‌کند. ثانیه سپس می‌توانید تمام فیلم‌های YouTube بارگیری شده را به iPhone، iPad، Android، WMV، MOV، MPEG و غیره در Mac تبدیل کنید.

ایجاد تصاویر به صورت خودکار ازعکس پیش ساخته شده

با یک سازنده نمایش تصاویر به صورت خودکار از پیش ساخته، WinX HD Video Converter برای Mac قادر است پوشه آلبوم عکس JPG / PNG / BMP شما را به یک فیلم نمایش پرده‌ای عالی تبدیل کند. شما می‌توانید آن را با موسیقی پس زمینه و صدای صوتی شخصی سازی کنید، آن را به iPhone، iPad، AVI، MKV، MP4، MOV، FLV تبدیل کنید و نمایش تصاویر به صورت خودکار عکس را از طریق وب سایت، یوتیوب، فیس بوک، وبلاگ یا ایمیل به اشتراک بگذارید.

صفحه نمایش مک و ضبط کننده فیلمبرداری دوربین

هر حرکت و قبل از صفحه Mac را می‌توان با ضبط صفحه ضبط شده و ضبط کننده فیلمبرداری ضبط کرد. این یک میانبر است برای آموزش نرم افزار / بازی یا راهنمای بازی، ضبط کردن اتاق خود یا نمایش در کلیپ‌های ویدیویی و تبدیل فیلم‌های ضبط شده برای پخش یا ویرایش. این امکان ضبط ویدیوی محافظت شده iTunes با DRM را بدون از دست دادن کیفیت قابل توجه فراهم می‌کند.

ویرایش / اداره فیلم‌ها با امکانات

شما خوب هستید که شگفتی ویژگی ویرایش ویدیو را در WinX HD Video Converter برای Mac شهادت می‌دهید. این امکان را به شما می‌دهد که فیلم‌ها را کلیپ و برش دهید، فیلم‌های جداگانه را به صورت متوالی ادغام کنید و برای شخصی سازی یا محافظت از فیلم‌های خود، علامت اضافه کنید. علاوه بر آهنگ‌های زیرنویس MKV و Blu-ray داخلی، حتی امکان بارگیری فایل‌های زیرنویس خارجی SRT خارجی را نیز در فیلم‌ها فراهم می‌کند.

سرعت تبدیل سریع فیلم رعد و برق

WinX HD Video Converter برای Mac می‌تواند یک ویدیو را از یک قالب به قالب دیگر در عرض چند دقیقه بدلیل فناوری Hyper-filling و ابزار CPU چند هسته‌ای، تا زمان واقعی 83 برابر سریعتر تبدیل کند، ضمن اینکه کیفیت صدا 98٪ ویدیوی اصلی فایل رسانه را حفظ می‌کند. این یک راه حل سریع برای تبدیل فیلم‌هایی مانند MKV، MTS، M2TS، MPEG-4، AVI به iPad، iPhone، Chromecast، USB، HDD، iTunes، Surface، Xbox، PSP و غیره است.

خروجی شگفت انگیز کیفیت صدا صوتی تصویری

کیفیت تصویر خروجی ابتدا توسط موتور با کیفیت بالا تضمین می‌شود. با شتاب دهنده De-interlace پیشرفته، در مقایسه با مبدل ویدیویی مشابه Mac HD، ویدیوی خروجی اصلی‌تری ارائه می‌شود. به خصوص، کدگذاری و رمزگشایی را برای فیلم‌های HD 1080p و 720p بهینه می‌کند. علاوه بر این، با تنظیم پارامترهای وضوح بیت، می‌توانید کیفیت ویدیو / صدا و اندازه پرونده را متعادل کنید.


  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
بهترین باشید، نه اولین.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘