دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Cisdem ContactsMate نسخه : 5.5.0 برای مک

نسخه : 5.5.0

Cisdem ContactMate  یک مدیر ارتباط خوب است. این امکان را به شما می‌دهد تا از همه چیز در مخاطبین نسخه پشتیبان تهیه کنید. قسمتهای مخاطب را ویرایش کنید. ده‌ها مشکل را با OS X Contact پیدا کنید، تحلیل کنید، گزارش دهید و رفع کنید. و کتاب آدرس خود را به فرمت‌های CSV، vCard، TXT، DocX، HTML، Excel، Numbers و Pages برای پشتیبان گیری یا همگام سازی آسان مخاطب صادر کنید. انتشار نسخه 3 ویژگی‌های جدیدی اضافه می‌کند: گروهی را برای مخاطبین ایجاد کنید، دسته‌ای از مخاطبین مشابه را اصلاح کنید و پسوند یا پیشوند را به صورت دستی تنظیم کنید.

ویژگی‌های جدید

واردات مخاطبین - وارد کردن و ترکیب مخاطبین مدیر تماس با شما این امکان را می‌دهد که به راحتی مستقیماً از یک پرونده CSV یا کارت ویزیت مستقیم وارد لیست‌های مخاطب یا مخاطب شوید. این برنامه همچنین با برنامه داخلی ساخته شده در مخاطبین همگام سازی می‌کند و از کلیه سرویس‌های پیشرو ابر، از جمله iCloud، Google، Exchange، Facebook، Twitter و LinkedIn و غیره پشتیبانی می‌کند.
مشاهده، افزودن، ویرایش، گروه، برچسب، و مدیریت مخاطبین به راحتی - اضافه کردن، غنی سازی و به روزرسانی مخاطبین بسیار آسان است و می‌توانید با استفاده از یک برچسب برای زیر طبقه بندی مخاطبین و سازماندهی مخاطبین توسط گروه‌ها بر اساس منابع، کاربری خود را بسیار آسان کنید. ، علایق، وابستگی‌ها و غیره در همین حال، شما همچنین می‌توانید به سرعت با ویژگی جستجوی هوشمندانه چند شرطی به سرعت مورد نظر خود را پیدا کرده و پیام‌های گروهی، ایمیل ارسال کنید یا با لیست‌های اختصاصی مخاطبین و چاپ آدرس پستی تماس برقرار کنید.
مخاطبین تکراری را حذف کنید، خطاهای قالب بندی را برطرف کنید - Cisdem ContactMate به طور خودکار مخاطبین شما را برای یافتن نسخه‌های دقیق، مخاطبین و پرونده‌های ناقص اسکن می‌کند، تمام مشکلات مخاطبین شما را پیدا کرده و آنها را برای رفع یا برچسب گذاری پرچم گذاری می‌کند. پس از پرچم گذاری، شما این فرصت را دارید که قبل از پردازش یک یا همه گروه‌های تماس تکراری و خطاهای قالب بندی را مرور کنید، سپس می‌توانید آنها را به سرعت برطرف کنید.
برای تبادل سریع اطلاعات، به اشتراک گذاری، صادرات و پشتیبان گیری از مخاطبین بپردازید - از طریق پست، پیام، فیس بوک، توییتر، و غیره اطلاعات را به اشتراک بگذارید یا لیست کل مخاطبین را با فرمت‌های مختلف از جمله CSV، کارت ویزیت، Excel، TXT، DocX به پرونده‌های محلی صادر کنید. ، HTML، اعداد و صفحات. سپس می‌توانید به راحتی از آن نسخه پشتیبان تهیه کرده یا آن را به Outlook، Yahoo، Gmail و غیره وارد کنید.

 

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.11 به بعد 

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
چیزهای مورد علاقه من در زندگی، رایگان هستند، پس واضح است که با ارزش ترین منبع ما زمان می باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘