دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار WinZip Mac Pro نسخه : 8.0.5152 برای مک

نسخه : 8.0.5152

WinZip اکنون به شما امکان می‌دهد تا راحت‌تر به ویژگی‌های کلیدی دسترسی پیدا کنید، پیوندها را با فایل‌های موجود در پوشه به اشتراک بگذارید، و با اطمینان از فایل‌های فشرده و محافظت کنید:

 فایل‌ها را فوراً فشرده سازی کرده و فشرده سازی قابل اعتماد WinZip را انجام دهید
از پرونده‌هایی با رمزگذاری قوی AES محافظت کنید
مستقیماً در iCloud Drive، Dropbox، Google Drive و ZipShare از WinZip به اشتراک بگذارید
با موفقیت پرونده‌های بزرگ را ایمیل کنید و نیازهای ذخیره سازی را به حداقل برسانید
جدید در 5
به راحتی پیوندها را با پرونده‌های موجود در پوشه به اشتراک بگذارید - WinZip Mac 5 هنگام بارگذاری پرونده zip خود در یک سرویس ابری، بطور خودکار پیوند ایجاد می‌کند. پیوند در کلیپ بورد شما قرار داده شده است تا بتوانید به راحتی آن را در برنامه‌های دیگر مانند Skype برای اشتراک گذاری سریع جای گذاری کنید.
به کلیه پرونده‌های Zip خود اعمال کنید - بدون نیاز به دستی از حالت فشرده سازی فایل‌ها، در یک فایل فشرده سازی تغییر اندازه دهید و سپس از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید.
تغییر اندازه تصاویر - در هر زمان که یک فایل فشرده سازی ایجاد می‌کنید، فقط در هنگام ارسال ایمیل، تغییر اندازه دهید.
گزینه‌های تغییر اندازه بیشتر - از بین دو گزینه دیگر برای تغییر اندازه تصاویر: X-Large (1920 x 1536) و XX-Large (2880 x 2304) را انتخاب کنید.
صفحه عملکردها - به راحتی در این صفحه حساس به متن به ویژگیهای متداول از جمله رمزگذاری، تغییر اندازه تصویر، اشتراک گذاری پیوند و اقدامات پستی دسترسی پیدا کنید. صفحه دکمه‌ها را مطابق نیاز با دکمه نوار ابزار جدید نمایش یا پنهان کنید.
دکمه Quick Action - برای دسترسی سریع به بسیاری از اقدامات از جمله Unzip، تغییر نام، حذف، دریافت اطلاعات و Quick Look از این فهرست در نوار انتخاب صفحه Zip استفاده کنید.
حفظ نوع مشاهده - در طی فرآیند ذخیره، WinZip Mac اکنون نوع مشاهده انتخاب شده را قبل از ذخیره فایل Zip ذخیره می‌کند و هنگام باز کردن پرونده zip، نوع مشاهده را دوباره بازیابی می‌کند. اگر نوع فعلی مطابق با نوع پیش فرض نباشد، این مانع از تغییر نوع مشاهده در هنگام ذخیره می‌شود.
نمایش پرونده. app - برای ساده کردن پرونده‌های unappip. app در یک Zip، اکنون به جای یک پوشه، به عنوان یک پرونده در نمای نمایش داده می‌شوند.
مکانهای پیش فرض SaveLast - هنگام ذخیره یک فایل فشرده جدید، پیش فرض «مکان پرونده جدید» استفاده می‌شود. همچنین آخرین مکان قابل دسترسی برای استفاده به عنوان پیش فرض در هنگام درخواست مکانی که «از این مک» یا «از این Mac» است، وجود دارد. و آخرین موقعیت مکانی قابل دسترسی وجود دارد که هنگام درخواست مکانی که از «از iCloud Drive» یا «به iCloud Drive» است به عنوان پیش فرض استفاده می‌شود.
استفاده مجدد از گذرواژه - فایلهای رمزگذاری شده اضافی به جای درخواست رمز عبور اضافی، به یک فایل فشرده رمزگذاری شده با استفاده از همان رمز عبور اضافه می‌شوند. استفاده مجدد از رمز عبور برای مدت زمان آن جلسه پستی در دسترس است.
گذرواژه خود را بررسی کنید - کادر نمایش «نمایش گذرواژه» را انتخاب کنید تا رمز عبور خود را مشاهده کنید و اطمینان حاصل کنید که به درستی وارد شده است.
تمام فایلهای موجود در Zip را بزنید - پرونده‌های رمزگذاری شده را در Zip موجود رمزگذاری کنید بدون اینکه آنها را به صورت دستی از حالت فشرده خارج کرده و با فعال کردن رمزگذاری مجدد آنها را بارگیری کنید.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘