دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Cisdem PDFMaster نسخه : 4.0.0 (2020-09-14) برای مک

نسخه : 4.0.0 (2020-09-14)

Cisdem PDFMaster برای Mac یک راه حل کامل PDF ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد PDF‌ها را convert تبدیل، ایجاد، ویرایش، ادغام، تقسیم، فشرده سازی، رمزگذاری و باز کنید.

امکانات

1. تبدیل PDF به 13 قالب
به عنوان یک مبدل PDF قدرتمند، می‌توانید از Cisdem PDFMaster برای Mac برای تبدیل فایلهای PDF بومی به صورت دسته‌ای به Word، PowerPoint، RTFD، Text، HTML، ePub، Pages، Keynote یا Image و غیره با قالب بندی اصلی استفاده کنید.

2. ایجاد PDF از سایر اسناد
سازنده PDF به شما کمک می‌کند تا اسناد مختلف را به صورت قالب PDF ذخیره کنید، از جمله Word، PowerPoint، RTFD، Text، HTML، ePub، CHM، JPG، PNG و سایر موارد.

3. PDF را به راحتی ویرایش کنید
Cisdem PDFMaster برای Mac مجموعه‌ای اساسی از ابزارهای ویرایش را ارائه می‌دهد. به راحتی می‌توانید متن، نظر، یادداشت، اشکال حتی امضا را به PDF اضافه کنید، همچنین می‌توانید فایل‌های PDF را برجسته، زیر خط، جلوی خط بزنید و برش دهید.

4. PDF را ادغام و تقسیم کنید
Cisdem PDFMaster for Mac به شما امکان می‌دهد چندین فایل PDF را در یک ادغام کنید، همچنین فایل PDF را به پرونده‌های کوچکتر تقسیم کنید تا بتوانید به راحتی فایل یا اشتراک گذاری کنید.

5. اندازه پرونده PDF را کاهش دهید
Cisdem PDFMaster برای Mac کاربران را قادر می‌سازد تا اندازه PDF را با اندازه کمتری انجام دهند، 4 حالت فشرده سازی در دسترس است: کوچک، متوسط ​​، بزرگ و سفارشی.

6. رمز عبور محافظت و باز کردن قفل PDF
برای افزایش سطح امنیتی پرونده‌های PDF می‌توانید به PDF خود از رمز عبور محافظت کنید، همچنین می‌توانید قفل پرونده‌ها را باز کنید تا محدودیت‌های مشاهده، کپی و جایگذاری یا چاپ PDF را از بین ببرید.


ماژول‌های رمزگشایی PDF ایجاد و PDF را اضافه کنید.

بهینه سازی رابط کاربری

macOS 10.13 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘