describe image content

دانلود نرم افزار AweCleaner Professional نسخه : 4.6 برای مک

نسخه : 4.6

AweCleaner یک پاک کننده مک در همه است که نه تنها می‌تواند به کاربران مک کمک کند تا به راحتی و به سرعت همه پرونده‌های ناخواسته را تمیز کنید، بلکه همچنین می‌تواند برنامه‌ها را حذف نصب، پیدا کردن / حذف پرونده‌های بزرگ، پیدا کردن / حذف پرونده‌های تکراری، آزاد کردن حافظه، مدیریت دیسک‌های سخت و غیره. این نرم افزار جامع تمیز کردن همچنین می‌تواند با پاک کردن دائمی داده‌ها به پاک سازی ردیابی اینترنت کمک کند. استفاده از آن بسیار آسان است؛ رابط کاربری تمیز و ساده است.

امکانات

پاک کننده Mac - AweCleaner می‌تواند سیستم Mac شما را عمیقا اسکن کرده و تمام پرونده‌های ناخواسته مانند ناخواسته برنامه، ناخواسته سیستم، ناخواسته iTunes، سطل آشغال و غیره را پیدا کند. فقط با 1 کلیک می‌توانید تمام پرونده‌های ناخواسته را از Mac خود حذف کنید.
Mac Uninstaller - AweCleaner می‌تواند به کاربران مک کمک کند تا برنامه‌های ناخواسته، افزونه‌ها را یکی یکی حذف کنند. همچنین برای به دست آوردن فضای خالی بیشتر در دیسک، تمام مانده‌های برنامه‌های نصب نشده را حذف می‌کند.
Duplicate Finder - جستجوی کپی هوشمند به کاربران مک کمک می‌کند تا به راحتی فایل‌های تکراری را در Mac پیدا و حذف کنند.
Large-File Finder - AweCleaner همچنین می‌تواند پرونده‌های بزرگ را در Mac پیدا کند. کاربران می‌توانند به راحتی و با اطمینان فایلهای بزرگ بی‌فایده را در Mac پاک کنند.
File Shredder - AweCleaner می‌تواند به کاربران Mac کمک کند تا پرونده‌ها و پوشه‌ها را به طور دائمی در Mac خرد کنند، فراتر از محدوده بازیابی اطلاعات.
ابزارهای قدرتمند دیگر - مدیریت دیسک، مدیریت موارد راه اندازی، تمیز کردن حریم خصوصی اینترنت و غیره


بهبود پاک کننده ناخواسته

رفع چند اشکال

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
در ذات اپل این باور وجود دارد که فناوری به تنهایی، کافی نیست،‌ بلکه فناوری در پیوند با هنر آزاد و‌ انسانیت است که ما را به نتیجه‌‌ای می‌رساند که باعث شادی قلب‌هایمان می‌شود

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘