describe image content

دانلود نرم افزار CrossOver نسخه : 7.5.0b3 برای مک

نسخه : 7.5.0b3

CrossOver هزاران برنامه مختلف ویندوز را در Mac اجرا کنید. از آنجا که بهره وری، ابزار، بازی‌ها و طراحی نرم افزار، ویندوز نرم افزار هرگز وقتی بهتر از Dock در Mac با CrossOver Mac شروع به کار کرد، بهتر به نظر نمی‌رسید. به راحتی بین برنامه‌های Mac و Windows بدون راه اندازی مجدد و بدون استفاده از یک ماشین مجازی و بدون خرید مجوز ویندوز، جابجا شوید. برنامه‌های ویندوز از ویژگی‌های بومی مک مانند کپی و چسباندن میانبرهای صفحه کلید و کنترل ماموریت برخوردار می‌شوند.

CrossOver Mac ساده‌ترین راه برای اجرای نرم افزار Microsoft Windows بدون استفاده از مجوز ویندوز، راه اندازی مجدد یا استفاده از یک ماشین مجازی است. CrossOver Mac انتشار برنامه‌های ویندوز را بصورت بومی از حوض تسهیل می‌کند. CrossOver همچنین عملکرد macOS مانند کپی و چسباندن بین سیستم عامل‌ها و سیستم‌های پرونده مشترک را برای برنامه‌های ویندوز ادغام می‌کند.

CrossOver Mac بازی‌های ویندوز، نرم افزار بهره وری و برنامه‌های کاربردی را در یک برنامه اجرا می‌کند و بدون استفاده از سرور یک ماشین مجازی، برنامه‌ها و بازی‌ها می‌توانند به سرعت و یا سریعتر از آنچه که در سیستم عامل ویندوز وجود دارد، اجرا شوند.

نرم افزار ویندوز را بدون راه اندازی مجدد اجرا کنید

پس از نصب CrossOver، برنامه‌های Windows خود را مانند هر برنامه Mac نصب و راه اندازی کنید. شما به راحتی به برنامه‌های مورد علاقه ویندوز خود دسترسی پیدا می‌کنید. نیازی به بوت یا راه اندازی ماشین مجازی نیست. بدون نیاز به کپی کردن فایل‌ها از یک سیستم فایل به سیستم دیگر. CrossOver مستقیماً روی Mac شما اجرا می‌شود، و نرم افزار ویندوز شما نیز چنین می‌کند.

نصب با یک کلیک

تکنولوژی Crosstie یک قدم بزرگ برای کاربران CrossOver است، زیرا نصب برنامه‌های ویندوز را ساده می‌کند. فقط بر روی «نصب» در CrossOver کلیک کنید، دکمه CrossOver بقیه را انجام می‌دهد. همین کار را می‌توانید از مرکز سازگاری گسترده ما انجام دهید، که هزاران برنامه نصب کننده متقاطع دارد. استراحت کنید و بگذارید CrossOver کار را انجام دهد.
این نرم افزار با سرعت بومی اجرا می‌شود

CrossOver که بصورت بومی روی Mac شما اجرا می‌شود. این بدان معنی است که شما نیازی به اجرای نسخه‌ای از ویندوز ندارید. این بدان معناست که شما برای دو سیستم عامل که همزمان کار می‌کنند، مجازات رم و CPU را پرداخت نمی‌کنید. این به معنی عدم وجود ترافیک، عملکرد ناموزون است. اگر به سرعت بومی نیاز دارید، CrossOver بهترین انتخاب است.
این نرم افزار یکپارچه با محیط دسک تاپ شما ادغام می‌شود

از آنجا که CrossOver روی پرونده‌های Mac شما بومی سیستم شما اجرا شده است، دیگر نیازی به جابجایی فایل‌ها بین یک پارتیشن ویندوز و سیستم عامل X نیست. همه چیز در یک مکان است، درست همان جایی که شما به آن نیاز دارید. کاملاً بین اسناد ویندوز و مک اسناد برش داده شده و چسباندن. برنامه‌های Windows خود را از حوض شروع کنید. برنامه‌های ویندوز مانند برنامه‌های بومی مک رفتار می‌کنند.

Bottles

بطری‌ها یک ویژگی منحصر به فرد از CrossOver است که اجازه می‌دهد تا محیط‌های جداگانه ویندوز (XP، Win7، و غیره) بسته بندی شده و حاوی برنامه‌های مورد علاقه خود هستند. بطری‌ها واقعاً مفید هستند، زیرا به شما امکان می‌دهند نرم افزار خود را تهیه کرده و به راحتی از یک دستگاه به دستگاه دیگر حرکت دهید. آنها همچنین اطمینان حاصل می‌کنند که نسخه مناسب ویندوز را برای نیازهای برنامه خود دریافت می‌کنید. به نظر می‌رسد چندین رایانه مختلف ویندوز در رایانه شما با هم کار کنند.


نسخه 20.0.b1:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

macOS 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
بهترین باشید، نه اولین.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘