دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار SyncSettings نسخه : 1.2.4 برای مک

نسخه : 1.2.4

SyncSettings برنامه‌ای است که قادر به تنظیم پشتیبان و همگام سازی تنظیمات برگزیده برنامه‌های Mac شما است. اگر از تنظیم برنامه های خود خسته شده‌اید که همه برنامه‌های خود را بعد از نصب یک macOS جدید نصب کنید یا به صورت دستی همان تنظیمات را در چندین Mac نگه دارید SyncSettings این کار را برای شما انجام می‌دهد.

SyncSettings تنظیمات برگزیده شما را در یک پرونده ssbackup منفرد بسته بندی می‌کند. بنابراین، می‌توانید داده‌های خود را به صورت محلی نگه دارید یا آنها را در فضای ابری ذخیره کنید. به این ترتیب، تمام رایانه‌های شما همیشه به داده‌های یکسان دسترسی دارند.

همه ارائه دهندگان کلود مانند iCloud، Google Drive، One Drive و حتی GitHub سازگار هستند. این پروژه برای حمایت از بیشترین تعداد برنامه برای چندین ماه در دست ساخت است. تقریباً همه برنامه‌های Mac App Store از قبل توسط SyncSettings پشتیبانی می‌شوند.

علاوه بر این، یک لیست خاص با بیش از 400 برنامه کاربردی و اجرایی غیر استاندارد نیز یکپارچه شده است. ابزارهای مورد علاقه شما قبلاً تلفیق شده اند: Adobe Photoshop، Adobe Lightroom، Adobe Illustrator، Atom، IntellijIdea، Omnigraffle، PHP Storm، PyCharm، Tower 3، Transmit، WebStorm، Xcode، Bash، Bundler، Git، Docker، Emacs، Heroku، Maven، MySQL، Perl، PostgreSQL، Vim، Zsh و موارد دیگر.

بسیاری از کاربران از SyncSettings برای راه اندازی رایانه‌های جدید یا نسخه‌های جدید macOS استفاده می‌کنند. به همین دلیل SyncSettings شامل یک ویرایشگر یادداشت است. به شما این امکان را می‌دهد که یادداشت‌های خود را درباره کارهایی که باید انجام دهید بنویسید. Morover، برنامه فقط به پرونده‌های برگزیده محدود نمی‌شود. می‌توانید از پرونده‌های خود تعریف کنید و پشتیبان گیری و همگام سازی آنها به صورت یکپارچه انجام شود.


پشتیبانی ویژه‌ای برای بیش از 40 برنامه جدید اضافه شده است.

بسیاری از مسائل جزئی رفع شده است.

macOS 10.13 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘