دانلود بازی Undermine نسخه : 1.0.0.52 برای مک

نسخه : 1.0.0.52

در اعماق UnderMine غرق شوید و اسرار آن را کشف کنید، یک دهقان در هر زمان! UnderMine یک roguelike اکشن و ماجراجویی است که جنگ و غرق Dungeon را با پیشرفتی مانند RPG ترکیب می‌کند. معدن طلا، بمیر، خود را ارتقاء داده و دوباره امتحان کن! صدها مورد از جمله یادگارها، معجونها، برکت‌ها و نفرین‌ها را کشف کنید که همه دسته کوچک موسیقی جاز هستند و برای یک تجربه جدید در هر بار قرار می‌گیرند. کارفرمایان خطرناک را به چالش بکشید و شخصیت‌های مفیدی را نجات دهید که ارتقاء جدیدی را برای ماجراجویی شما فراهم می‌کنند. پیام‌های رمزنگاری ساکنان Undermine را رمزگشایی کنید و رمز و راز را در قلب سیاه چال آشکار کنید.

امکانات

یادگارها، معجونات، دعاها، نعمتها و حتی نفرین‌ها را برای جعل این کار کامل کشف کنید. تماشای مواردی را که کنار هم قرار می‌گیرند و با یکدیگر دسته بندی می‌شوند تا یک خدای دهکده نابود شود.
شخصیت‌های دوستانه (و برخی غیر دوستانه) را که نیاز به نجات دارند کشف کنید. پس از بازگشت آنها به مراکز معدن، آنها به روزرسانی‌های قدرتمندی را ارائه می‌دهند که می‌توانند از حالت اجرا تا اجرا شوند.
برای کشف صدها راز، هر گوشه و کنار را جستجو کنید. یادگارهای جدید، معجون‌ها، شخصیت‌ها و بیت‌های داستان در پشت مجسمه‌ها، سنگ‌ها و دیوارهای هر طبقه قرار دارند.
هر منطقه از UnderMine شامل یک رئیس کشنده (یا بیشتر!) است که برنامه ریزی، صبر، استراتژی و مهارت را آزمایش می‌کند. خوب آماده شوید، زیرا یک آزمون در انتظار است!
ستمکار Lighthearted
UnderMine دنیایی غنی برای کشف و کشف با شخصیت‌های جذاب و طرح پر از دسیسه دارد. وضعیت دهقانان فقیر دلومور را تجربه کنید. گفته شده است که یک خطر فوق العاده شجاعانه برای رئیس است که کاملاً به آنها یا ایمنی آنها اهمیت نمی‌دهد. یک موقعیت بسیار خنده دار وقتی که در مورد آن فکر می‌کنید و چیزی را که همه ما می‌توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
چیزهای مورد علاقه من در زندگی، رایگان هستند، پس واضح است که با ارزش ترین منبع ما زمان می باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘