describe image content

دانلود نرم افزار Sketch نسخه : 68 برای مک

نسخه : 68

برنامه Sketch یک برنامه برای طراحی و کشیدن ایده ها و رویا‌هایی که از نوشتار ذهن خود دارید است. به کمک این برنامه می‌توانید طراحی ساده و کاربردی را آسان‌تر و حرفه‌ای‌تر از قبل داشته باشید.

همانطور که گفته شد برنامه Sketchs یکی دیگر از برنامه‌های بسیار کاربردی و حرفه‌ای برای مک می‌باشد که طراحی‌های خاص و با ابزار‌های طراحی خاص را در اختیار شما قرار می‌دهد تا ایده ها، تفکر شما در طراحی اثرات هنری را تحقق ببخشد. با اضافه کردن لایه ها، ویرایش آن‌ها و جابجایی‌های آن‌ها براحتی شما هم طراح خود خواهید بود. دارای خط کش ها، ابزار ها، راهنمایی ها.


با این نسخه، ما دستیارانی را معرفی می‌کنیم - یک دستیار برای طرح‌های شما. دستیاران می‌توانند اسناد شما را به طور خودکار بررسی کنند تا به شما در یافتن مشکلات، هماهنگ ماندن با سیستم‌های طراحی، تهیه پرونده‌های خود برای همکاری و پیروی از قوانین تیم خود به طور خودکار اسناد شما را بررسی کنند. می‌توانید اطلاعات بیشتری را پیدا کنید، دستیارها را در فهرست جدید دستیارها ایجاد یا بارگیری کنید، یا راهنما را بخوانید تا نحوه کار آنها را یاد بگیرید.

بهبود یافته

در آخرین نسخه مطمئن شدیم که می‌توانید اسناد Cloud را از پنجره Document بارگذاری، تغییر نام دهید و حذف کنید. و با استفاده از این نسخه، می‌توانید پروژه‌های Cloud را نیز از نوار کناری در پنجره Documents اضافه، تغییر نام دهید و حذف کنید!

تغییرات

ما نسخه را در پاپ آپ آپ Cloud قرار داده‌ایم تا بهتر توضیح دهد که هنگام ایجاد یک آپلود جدید از یک سند موجود، چه اتفاقی می‌افتد.

macOS 10.13.4 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت بسیار مهم تر از کمیت است. یک موفقیت بسیار بزرگ بهتر از موفقیت های مقطعی و کوتاه است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘