دانلود نرم افزار مک

دانلود نرم افزار RapidCart Pro نسخه : 4.18.5 برای مک

نسخه : 4.18.5

RapidCart Pro یک افزونه قدرتمند RapidWeaver 6 برای اجرای یک فروشگاه تجارت الکترونیکی است.

Sell ​​Like a Pro - RapidCart Pro ساخت و مدیریت فروشگاه اینترنتی قدرتمند و کاملاً قابل تنظیم را با RapidWeaver آسان می‌کند.

RapidCart Pro ویژگی‌های کلاس سازمانی و انعطاف پذیری لازم برای ایجاد یک راه حل تجارت الکترونیکی متناسب با نیازهای منحصر به فرد شما را دارد.

چند دروازه پرداخت: RapidCart Pro از دروازه‌های پرداخت چندگانه پشتیبانی می‌کند، هرکدام تنظیمات کمیسیون خاص خود را دارند. با استفاده از Stripe، PayPal و Mollie، پرداخت را بپذیرید یا انتخاب کنید که پرداخت‌های آفلاین مانند تحویل وجه یا انتقال را انجام دهید.  

تحویل دیجیتال: RapidCart Pro به شما امکان می‌دهد محتوای رسانه خود را با سهولت و با اطمینان به صورت دیجیتالی توزیع کنید. فروش فایلهای صوتی و تصویری، کتابهای الکترونیکی، تصاویر دیجیتال و نرم افزار را شروع کنید.

محصولات نامحدود: هیچ محدودیتی در تعداد یا نوع کالاهایی که می‌توانید در فروشگاه آنلاین خود بفروشید وجود ندارد.

نسخه‌های محصول: نسخه‌های مختلف محصولات خود را، مانند اندازه‌های مختلف، رنگ‌ها، مواد و موارد دیگر را ارائه دهید. هر تنوع می‌تواند قیمت، SKU و وزن مخصوص به خود را داشته باشد.  

تجارت موبایل آماده است: فروشگاه RapidCart Pro شما شامل سبد خرید تجارت داخلی موبایل است. مشتریان شما می‌توانند با استفاده از هر تلفن همراه یا رایانه از فروشگاه شما خرید کنند.
سازگاری با سیستم‌های مالیاتی کشورهای مختلف: RapidCart Pro می‌تواند پیکربندی شود تا با سیستم مالیات کشور شما مطابقت داشته باشد و بر اساس موقعیت مکانی شما، می‌تواند شارژ معکوس مالیات بر ارزش افزوده اتحادیه اروپا و انطباق با قوانین آلمانی را کنترل کند.

نرخ حمل و نقل انعطاف پذیر با آگاهی از منطقه: نرخ حمل و نقل را بر اساس قیمت ثابت، قیمت گذاری مرتب، وزن بر اساس و موقعیت‌های مستقر در محل تنظیم کنید.

گزینه‌های پیکربندی بی‌پایان:  به راحتی طرح فروشگاه خود را سفارشی کنید، دروازه پرداخت دلخواه خود را انتخاب کنید، نقطه قیمتی را که حمل و نقل رایگان در آن اعمال می‌شود تنظیم کنید. گزینه‌های پیکربندی واقعاً بی‌پایان هستند و به روز رسانی جزئی موارد جدیدی را به همراه خواهد داشت! RapidCart Pro به گونه‌ای طراحی شده است که با Yourhead Stacks برای شخصی سازی بیشتر طرح فروشگاه شما کار کند.
مضامین RapidCart Pro - RapidCart Pro با بیشتر تم‌های رسمی و شخص ثالث برای RapidWeaver کار می‌کند. ما با برخی از توسعه دهندگان عالی همکاری کردیم تا مضامین زیبایی با ویژگی‌های اضافی طراحی شده برای RapidCart Pro ایجاد کنیم.


نسخه 4.18.5:

  • آپدیت مجوزهای SSL برای PayPal و موبایل.

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

RapidWeaver 6 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘