دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Disk Xray نسخه : 2.7.3 برای مک

نسخه : 2.7.3

Disk Xray برنامه‌ای جهت نمایش استفاده اماری، ۲ تایی کردن فایل‌ها و پوشه‌ها و ابزار پاکسازی برای OS X می‌باشد. این برنامه دارای ۳ عملکرد بنیادی است، و به خوبی انها را اجرا می‌نماید. همچنین برای شما بالا‌ترین درجه امنیت و بازیابی تمامی فایلهایی که شما انها را به طور تصادفی حذف کرده‌اید را فراهم می‌کند.

اسکنر پوشه

اسکنر پوشه و یا همان Folder Scanner یک انالیزگر تسویری دیسک / پوشه می‌باشد که به شما کمک می‌کند فایل‌های و پوشه‌های حجیم را در دیسک خود پیدا نمایید. این برنامه به شما لیستی لحظه‌ای از انچه که فضای دیسک شما در حال رفتن است را می‌دهد. در یک لحظه شما می‌توانید تشخیص دهید که کدام پوشه‌ها بیخودی ضصا را به زور اشغال کرده‌اند و چه چیزی درون انها قرار گرفته است.

جست و جو گر فایلهای دوتایی

جست و جو گر فایلهای دوتایی یا Duplicate Files Finder به شما کمک میکند که حجمی از فضای دیسک خود را که توسط فایلهایی که دوتیی شده‌اند را ازاد نماید و انها را حذف کند. این کار می‌تواند اشکار کند که چند نمونه کپی از انساد و یا عکس‌ها و یا دیگر فایل‌ها در پوشه‌های شما ذخیره گشته و پراکنده شده است.

پاکساز دیسک

پاکساز دیسک یا Disk Cleaner به سرعت کامپیوتر شما با پیدا کردن و حذف فایلهای بیهوده می‌افزاید. این کار شامل انتخاب صریح Trash, پوشه دانلود، و همچنین شامل انتخالب محل‌هایی است که شما دیگر نمی‌دانید که کجا را پاک نمایید مانند log‌ها برنامه ها، cache‌های مرورگر ها، فایل‌های cookie و cache‌های دیگر برنامه‌ها و. . شامل این قسمت می‌شوند.


نسخه 2.7.3:

  • سازگاری با جدیدترین سیستم عامل
  • بهبود عملکرد
  • رفع باگ ها

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘