دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار JixiPix Watercolor Studio Pro نسخه : 1.4.9 برای مک

نسخه : 1.4.9

Watercolor Studio یک عکس خودکار به نرم افزار آبرنگ با سبک واقع گرایانه و طبیعی است. استودیوی آبرنگ آبرنگهای مایع، شفاف را با رنگ ایجاد می‌کند که به طور طبیعی جریان می‌یابد. ساخته شده در بالای یک سیستم رندر باور نکردنی که از تکنیک‌های دنیای واقعی استفاده می‌کند، این اپلیکیشن کارهای اولیه را انجام می‌دهد، بلافاصله یک آبرنگ تولید می‌کند، سپس به شما اجازه می‌دهد تا نقاشی‌های خود را با استفاده از آرایه‌ای از کشویی، لایه‌ای، برس، رنگ شستشو و کارهای هنری سفارشی کنید. . نتیجه نهایی water آبرنگ‌های با کیفیت چاپ پر از درخشندگی شفاف و زیبایی بی‌نظیر.

استودیو آبرنگ با استفاده از هوش مصنوعی و تشخیص تصویر، رنگ و لعاب اولیه رنگ را به شما ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد تغییرات بی‌نهایت را به سرعت و به آسانی ایجاد کنید. نقاشی‌ها را در یک دستشویی جوهر تغییر دهید، یک زیبایی هنری به آن اضافه کنید، جزئیات را مسواک بزنید و حتی آن را با نقاط مایع خرد کنید. همه چیز را از جزئیات تا سایه‌ها تا فضای منفی تا رنگ آمیزی کنترل کنید. هیچ مهارت هنری لازم نیست!

زیبایی یک آبرنگ به خوبی اجرا شده از شفافیت رنگ روی کاغذ ناشی می‌شود. همچنین از خصوصیات منحصر به فرد جویبار در آبرنگ‌ها ناشی می‌شود. استودیوی آبرنگ انجام این کار را با یک نوار لغزنده مایع یک نوع انجام می‌دهد. در حین حرکت، تماشای خونریزی رنگ در تمام طول نقاشی را به سبک فوق العاده مرطوب مشاهده کنید. یا از نوار لغزنده Wet Edge برای تعریف لبه‌ها با رنگدانه داخلی و رنگی که به طور طبیعی به داخل خون می‌دهد استفاده کنید.

Paint Layers با ایجاد انبوهی از لایه‌های آبرنگ، ترکیب شستشوی رنگ و بافت و مسواک زدن در جزئیات، به شما امکان ایجاد آبرنگ‌های زیبا و منحصر به فرد را می‌دهد. هیچ مهارت هنری لازم نیست! هر عکسی که در استودیو آبرنگ قرار داده شده است به طور خودکار به یک آبرنگ با کنترل کامل تنظیمات تبدیل می‌شود. در حالی که کنترل کامل روی کارهایی که روی کاغذ انجام می‌دهد بسیار عالی است، اما برخی از زیباترین جلوه‌ها در روند آزمایش اتفاق می‌افتد. بنابراین سرگرمی داشته باشید و سعی کنید خیلی مراقب نباشید. از بعضی از نقاشی‌هایی که به دست می‌آورید متحیر خواهید شد.

آبرنگ — پرتره یک نقاشی مرطوب و خشک با تمام خصوصیات یک آبرنگ واقعی است. جزئیات و سایه‌های پرتره را مرتب کنید، سپس رنگ را با استفاده از نوار لغزنده مایع در حالی که خطوط روشن و رنگ را مشخص می‌کنید صاف کنید.

Watercolor — Landscape یک نقاشی با آب خیس و مرطوب است که برای مناظر طبیعی بسیار عالی است. از آن برای پخش جزییات غیرقابل تفکیک استفاده کنید، انگار که برای یک نقاشی رنگ آبرنگ خیس و خیس با رنگی که با هم خونریزی می‌کنند، با آب اشباع شده است.

Ink Wash عکس‌ها را به نقاشی‌های ظریف نرم، متشکل از یک تا سه رنگ ارائه می‌دهد. برای ایجاد نقاشی‌های فوق العاده سمی یا نقاشی‌های یکنواخت از میان کتابخانه‌ای از شستشو‌ها را انتخاب کنید. برای یک قطعه بیانگر پر از شخصیت هنری با واشرهای رنگی و لایه‌های رئال ترکیب کنید.

Liquefy یک لایه شفاف است که برای رقیق کردن و خونریزی رنگ استفاده می‌شود. از یک لایه Liquefy Layer بالاتر از یک یا چند لایه استفاده کرده و سپس با یک حرکت مداوم مسواک بزنید تا در صورت لزوم قسمت‌هایی را مخلوط کنید. این اثر ظریف مناطقی مانند یک برس واقعی رنگ آغشته به آب را صاف می‌کند.

رنگ شستشو، شستشوها و بافتهای دست ساز و نقاشی را در حالی که می‌توانید برخی از رنگهای اصلی و اصلی را حفظ کنید، در نقاشی می‌گذارد. از آنها برای گرم کردن، خنک شدن یا به هم زدن نور و رنگ در طول نقاشی با کنترل میزان استفاده کنید. از حالتهای رندر برای ترکیب شستشوها با آبرنگ، جوهر شستشو و لایه‌های Outline برای خیره کننده کارهای هنری یک نوع استفاده کنید.

Spatter نقاط مایع را اضافه می‌کند که در واقع مرطوب و آب و هوایی به نظر می‌رسد. از آنها برای اضافه کردن بافت، سن و تکه‌های رنگ در طول نقاشی استفاده کنید.

بوم پایه نقاشی شما است. برای تغییر سبک بوم (کاغذ) روی این لایه از تنظیمات استفاده کنید. بین مطبوعات سرد، مطبوعات داغ یا خشن را انتخاب کنید. در اینجا همچنین می‌توانید گرانول رنگدانه موجود در آبرنگ را افزایش داده و شفافیت رنگ را بر روی کاغذ تا چه میزان تاریک یا روشن نشان دهید.

• پشتیبانی از وضوح کامل
• چاپ خروجی ارزشمند


نسخه 1.4.9:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در ذات اپل این باور وجود دارد که فناوری به تنهایی، کافی نیست،‌ بلکه فناوری در پیوند با هنر آزاد و‌ انسانیت است که ما را به نتیجه‌‌ای می‌رساند که باعث شادی قلب‌هایمان می‌شود

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘