دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Vidmore Video Enhancer نسخه : 1.0.6 برای مک

نسخه : 1.0.6

Vidmore Video Enhancer به شما امکان می‌دهد به راحتی رزولوشن ویدیو را افزایش داده، رنگ‌های غیر اشباع و کسل کننده را تنظیم کنید و سطح بالایی از نویز را برای ایجاد یک شاهکار خیره کننده، از جمله الگوریتم‌های هوشمند انقلابی حذف کنید.

عملکرد عالی در هر فیلم

Vidmore Video Enhancer به شما امکان می‌دهد به راحتی رزولوشن ویدیو را افزایش داده، رنگ‌های غیر اشباع و کسل کننده را تنظیم کنید و سطح بالایی از نویز را برای ایجاد یک شاهکار خیره کننده از بین ببرید، شامل الگوریتم‌های هوشمند انقلابی.

وضوح مجلل

برای تحقق بخشیدن به کیفیت فیلمبرداری، نرم افزار ارتقاء دهنده فیلم ویدئویی همه چیز را برای ارتقاء تصویر ویدئویی دوربین مدار بسته، تبدیل تصاویر SD به HD کامل و بالا بردن ویدیوی 480p با کیفیت 720p / 1080p / 4K به شما نیاز دارد.

روشنایی و کنتراست را بهینه کنید

با تجزیه و تحلیل روابط رنگ و تصویر کلی، این ویژگی به شما امکان می‌دهد نوردهی، کنتراست، رنگ و غیره را به طور خودکار تنظیم کنید تا نور، سایه‌ها، تعادل رنگ را برای ایجاد یک فیلم حرفه‌ای بهبود بخشید.

حذف نویز ویدیو

همچنین با داشتن یک ابزار کاهش نویز، می‌تواند صداهایی مانند صدای ماشین، پرتاب باد، صدای شخص و غیره را تشخیص داده و از بین ببرد و کلیپ‌های ویدیویی تمیز و شفاف ایجاد کند بدون آنکه جزئیاتی از صدا را فریب دهد.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘