دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار VLC Media Player نسخه : 3.0.11.1 برای مک

نسخه : 3.0.11.1

تقریبا 20 سال پیش و زمانی که تازه ویندوز 98 منتشر شده بود، کاربران شروع به استفاده از نرم افزارهای پخش فیلم و آهنگ کردند. فرمت رایج فیلم در آن زمان، فرمت MPG بود. و تقریبا تمام فایل‌های ویدیویی با این فرمت منتشر میشدند. (همین فرمت به شکل DAT نیز در Video CD مورد استفاده قرار میگرفت)

رایج‌ترین نرم افزار پخش فیلم در آن زمان، Windows Media Player بود که به صورت پیش فرض در تمام نسخه‌های ویندوز وجود داشت. اما کاربرانی که حرفه‌ای‌تر بودند، برای پخش فیلم از نرم افزار Xing Media Player (معروف به زینک!) استفاده میکردند. این نرم افزار قادر بود فایل‌های ویدیویی آسیب دیده که مدیا پلیر ویندوز قادر به نمایش آنها نبود را هم پخش کند.

این مقدمه را گفتیم تا جدیدترین نسخه از نرم افزار حرفه ای VLC را معرفی کنیم. نرم افزارVLC را از لحاظ کارایی میتوان با نرم افزار قدیمی Xing مقایسه کرد.

نرم افزارVLC در مقایسه با سایر نرم افزار‌های پخش DVD که دارای حجم‌های بسیار زیادی هستند، با حجم کم خود توانسته بیشترین کارایی را داشته باشد و در نزد کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار شود.

نرم افزار VLC محیط کاربری تقریبا حرفه‌ای دارد و برای کاربران مبتدی مناسب نیست. صدها تنظیمات مختلف در این نرم افزار وجود دارد که آن را برای پخش انواع فرمت‌های فیلم کارآمد کرده است.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.
نظرات کاربران
1 نظر
Mahdi
3 سال قبل
ممنونم که آخرین نسخه رو قرار دادید.
تیم کوک مدیر عامل اپل
برنده شدن هرگز به معنای بهترین بودن نیست.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘