دانلود بازی Knights And Bikes نسخه : 1.07.rc0.v3 برای مک

نسخه : 1.07.rc0.v3

دوچرخه سواری، ایجاد دوستی، فریزبی، پرتاب فریزبی، ماهیگیری زیاد، شکار گنج برای یک یا دو بازیکن

شما به عنوان نسا و دملزا بازی خواهید کرد زیرا آنها با جستجوی یک جزیره باستانی با غازهای حیوان خانگی خود کاپیتان هونکرز، سوار شدن و به روز کردن دوچرخه‌های خود در جستجوی گنج، ماجراجویی و پایان دادن به کسالت دوران کودکی!

با آشکار شدن این داستان، آنها با خطرات، معماها و نیروها گردآوری یک نفرین باستانی همراه با مجموعه روزافزون یخبندانها، آبهای بادکنک، بالون توالت و یک صندوق رونق با صدای بلند به اندازه کافی بلند می‌شوند تا فرد را از خواب بیدار کنند.

با هم قهرمانان ما می‌خندند، یاد می‌گیرند و گریه می‌کنند - اما آیا قدرت دوستی و تخیل آنها برای نجات جزیره و یکدیگر کافی خواهد بود؟

بازی توسط رکس کراول (کارگردان خلاق: Tearaway / Tearaway-Unfolded، Art & Design: LittleBigPlanet) Moo Yu (برنامه نویس گیم پلی: Ratchet & Clank و LittleBigPlanet) کنی جوان (رهبر صوتی: Tearaway & LittleBigPlanet) دانیل پمبرتون (آهنگساز: اسپایدرمن) Spiderverse، Dark Crystal، مرد از عمو را وارد کنید)

امکانات

بهترین دوستان برای همیشه! تک نفره را با همراهی AI، تعاونی تختخواب یا تعاونی آنلاین بازی کنید.
حل معما‌ها و با دشمنان با استفاده از توانایی‌های بداهه خود مقابله کنید! این موارد عبارتند از: frisbees، بادکنک‌های آب، چکمه‌های جوش خورده با گودال، و یک استریو قدرتمند جعبه رونق.
همکاری! هر دو شخصیت مهارت‌های مختلفی دارند، بنابراین می‌خواهید با نحوه ترکیب آنها برای موفقیت موفق شوید.
کشف جزیره! از جاذبه‌های گردشگری مدرن و ویرانه‌های باستانی خود، چه با پیاده و چه با دوچرخه‌های سفارشی خود، جستجو کنید.
گنج را کشف کنید! اعم از ریزه کاری مانند چهره‌های عمل شکسته و جمجمه حیوانات، تا ثروت‌های افسانه‌ای که شایعه پنهان شدن در جزیره هستند.
دوچرخه‌های خود را ارتقا دهید! معامله با بزرگسالان (بار ناخواسته خود را بارگیری کنید) بنابراین می‌توانید دوچرخه‌های خود را شخصی سازی کنید، توانایی‌های اضافی را باز کنید یا حداقل: چرخ‌های این آموزش را از بین ببرید!
تمایل به غاز حیوان خانگی شما! کاپیتان هونکرز دارای منقار شدید بینی است و اگر شما او را تغذیه و خوشحال می‌کنید می‌تواند به شما در یافتن آنچه نیاز دارید کمک کند.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘