دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار JixiPix Artista Impresso نسخه : 1.8.14 برای مک

نسخه : 1.8.14

این نرم افزار برای هنرمندان و عکاسانی که نقاشی‌های زیبا را با سرعت می‌خواهند ایجاد شده است. JixiPix Artista Impresso بدون از بین بردن کنترل خلاقیت، تمام کارها را برای شما انجام می‌دهد. با Impresso شما همه چیز را برای ایجاد نقاشی به سبک گالری با جزئیات کافی حتی برای بزرگترین چاپ در اختیار دارید.

هنرمندان امپرسیونیستی با بهره برداری از قرن نوزدهم از گل و باغ دیوانه بودند و این خوب بود. ون گوگ با سکته مغزی قلم مو و بافت بسیار ضخیم رنگ، آفتابگردان‌های خود را جاودانه کرد. مونت با حرکت هماهنگ رنگ، کنتراست و شکل، حوضچه لیلی خود را به یک شهرت مشهور تبدیل کرد. این نبوغ، طول عمر تمرین و حرکت به شورش در حواس آنها طول کشید، اما این هنرمندان خارق العاده آنچه را که دیدند و در گلبرگها و برگها می‌دیدند احساس کردند و برداشت‌های خود را بر روی بوم‌های پر از زیبایی، خلق و خوی و معنی منتقل کردند.

خوشبختانه شما، نرم افزار قرن بیست و یکم که دارای نگاه و دوستداران زیبایی است، Impresso با تبدیل عکس‌های خود به شاهکارهای امپرسیونیستی پرتحرک و چند لایه، همان توجه پایدار را به جزئیات، نور، رنگ و بافت می‌دهد. چشمان مشتاق دوست خواهند داشت که چگونه Impresso تعادل قطعه شما را حفظ می‌کند! این نتایج نقاشی‌های جذاب را به نمایش می‌گذارد که با شور و شوق، زندگی و زیبایی همراه است.

ویژگی های نرم افزار:

سه سبک stroke
کنترل اندازه stroke، عمق و قدرت برس را کنترل کنید
ابزار بیضی یک نوع برای جزئیات بیشتر
لبه نقاشی شده برای یک براش در مرز
بوم و پارچه کتان با کنترل قدرت
8 پالت امپرسیونیستی ایجاد شده توسط هنرمندان مشهور
70 سبک پایان هنری
40 سبک رنگ یک لمسی


نسخه 1.8.14:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.9.0 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بهترین باشید، نه اولین.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘