دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Chromatic Edges نسخه : 1.0.13 برای مک

نسخه : 1.0.13

JixiPix با کلی امکانات جدید منتشر شده است. روزهای انتخاب چند نکته کوچک در هنگام افزودن افکت به تصاویر شما است. Chromatic Edges جادویی لطیف در پردازش عکس را با صفحات شیشه‌ای، نقره‌ای و کاغذی به همراه چند ضربه و عکس بی‌نظیر شما به ارمغان می‌آورد.

همه چیز در مورد edge است! در مورد قدیم عکاسی صفحه نمایش هنری وجود دارد. تصاویر صاف ابریشمی و لبه‌های هنری خارق العاده‌ای که می‌توان به آنها نگاه کرد جالب است.

قبل از روزهای عکاسی دیجیتال یا فیلم، عکاسان برای بدست آوردن تصویر نهایی، مجبور بودند تصاویر خود را با استفاده از صفحات شیشه‌ای، صفحات فلزی و کاغذ پردازش کنند. این فرایندها مهارت و اشتیاق فوق العاده‌ای برای تولید محصول نهایی کسب کردند. برخی از تکنیک‌های پردازش حتی ظرف چند دقیقه پس از گرفتن عکس، به پردازش صفحه شیشه‌ای نیاز داشتند. پسر بارها عوض شده!

تا به امروز اگر می‌خواستید برخی از هنرهای عکس قدیمی را بازآفرینی کنید، فقط چند انتخاب داشتید. شما می‌توانید یک عکس سهام را انتخاب کنید و آن را در عکاسی خود ترکیب کنید. و از آنجا که تنها چند انتخاب وجود دارد، شما شروع به نگاه کردن آهانه و آشنا از آثار هنری خود کرده اید. Chromatic Edges همه این موارد را تغییر می‌دهد و سبک‌های عکاسی هنری نامحدودی را به شما می‌دهد در حالی که فقط چند قدم برای ایجاد آن بر می‌دارد.

ما در JixiPix روشهای منحصر به فردی برای استفاده از Machine Learning برای تولید لبه‌های نامحدود پیدا کرده ایم. برای دیدن سحر و جادو کافی است روی دکمه «تولید» ضربه بزنید. Edge Chromatic، به سرعت و بدون دردسر، حاشیه‌ای کاملاً منحصر به فرد را ایجاد می‌کند. اگر فهمید که آن را دوست دارید، برای «ذخیره» بعداً ذخیره ساده «+» بسیار ساده است.

برای ایجاد این فناوری قدرتمند هزاران ساعت انسان هنری از لبه‌های دقیق نقاشی طول کشید. سپس این لبه‌ها از طریق الگوریتم یادگیری عمیق پردازش شده و برای آموزش «دستگاه» نحوه ایجاد آنها به تنهایی آموزش داده می‌شوند. اکنون شما، کاربر، باید این قدرت را به کار ببرید تا عکس خود را لمس کنید و هرگز دوباره از همان لبه استفاده نکنید. و نکته مهم این است که… حتی اگر از صد سال پیش چیزی در مورد تکنیک‌های شگفت انگیز عکس نمی‌دانید، هنوز هم از امکانات و خلاقیتی که می‌توانید با لبه‌های Chromatic به دست آورید قدردانی خواهید کرد.

لبه‌های Chromatic با سبکی پر شده است. به راحتی Calotypes، Cyanotypes، Daguerreotypes، صفحات نقره ژلاتین، قلع نوع، فیلم کروموژنیک، Autochrome، Ambrotype، Carbon Print، Aristotype، Salted Paper Paper، لبه‌های رنگی و هزاران سبک را بین آنها ایجاد کنید.


نسخه 1.0.13:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بعضی از مردم نوآوری را به معنای تغییر می‌دانند؛ اما ما هرگز چنین برداشتی نداشته‌ایم. نوآوری باعث بهتر شدن امور می‌شود.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘