دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Mindjet MindManager نسخه : 13.0.181 برای مک

نسخه : 13.0.181

MindManager یک راه حل نقشه برداری ذهن برای OS X است که به شما کمک می‌کند تا ایده‌های خود را در نمودارهای به خوبی سازمان یافته قرار دهید. به این ترتیب می‌توانید جلسات طوفان مغزی را با تیم خود ضبط کنید و استراتژی‌هایی را با سهولت توسعه دهید.

راه حل نقشه برداری ذهن با قالب‌های داخلی

برای کمک به شروع کار، MindManager با مجموعه‌ای از الگوهای نقشه از پیش تعیین شده مناسب برای انواع مختلف پروژه ها: ارتباطات، بهره وری شخصی، مدیریت پروژه، استراتژی یا بهره وری تیم همراه است.

به طور طبیعی، شما همچنین می‌توانید پروژه‌ها را از ابتدا شروع کنید و با همان سهولت شروع به توسعه ساختارهای جدید کنید. بسیاری از ابزارهای نقشه نقشه MindManager یا از طریق نوار ابزار برنامه بالا یا با استفاده از منوی متنی مرتبط با هر عنصر قابل دستیابی هستند.

نقشه‌های ذهن را برای سازماندهی ایده‌های خود و توسعه استراتژی‌های پروژه ایجاد کنید
در منطقه بوم MindManager شما می‌توانید به راحتی موضوعات و خرده فروشی‌ها را ایجاد کنید، مرزها یا روابط بین آنها برقرار کنید، یادداشت‌ها، تصاویر، لینک‌های پیوندی یا پیوست هر مدرک را وارد کنید.

علاوه بر این، MindManager می‌تواند با برنامه‌های پیش فرض OS X، تقویم، و یادآوری ادغام شود، بنابراین برای هر مورد موجود در نقشه خود می‌توانید یک رویداد تقویم ایجاد کنید، یک یادآوری تنظیم کنید یا حتی آن را در یک موضوع تقویم هوشمند قرار دهید.

MindManager همچنین با سایر راه حل‌های شخص ثالث بسیار خوب بازی می‌کند: پروژه‌های نقشه ذهن می‌توانند به قالب‌های سازگار با صفحات، Keynote، Microsoft Word یا PowerPoint صادر شوند. این ابزار همچنین می‌تواند داده‌ها را در قالب‌های تصویر محبوب، اسناد سازگار با وب یا فایل‌های متنی ذخیره کند.

پروژه‌های MindManager همچنین برای به اشتراک گذاری آسان یا هماهنگ سازی بین دستگاه‌ها، می‌توانید در Mindjet Cloud بارگذاری شود.

راه حل نرم افزاری متنوع برای پیگیری جلسات طوفان مغزی تیم شما

در کل، MindManager همه چیز شما را برای ضبط یا به اشتراک گذاشتن ایده‌های خود با اعضای تیم یا مشتریان در اختیار دارد. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا نقشه‌هایی به خوبی سازمان یافته ایجاد کنید، و می‌توانید داده‌ها را برای اشتراک گذاری آسان به فرمت‌های مختلف فایل صادر کنید.


نسخه 13.0.181:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

macOS 10.13 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
چیزهای مورد علاقه من در زندگی، رایگان هستند، پس واضح است که با ارزش ترین منبع ما زمان می باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘