دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Textbundle Editor نسخه : 1.0.0 برای مک

نسخه : 1.0.0

با ویرایشگر Textbundle می‌توانید به سرعت و به راحتی فایلهای Textbundle- و Textpack جدید را باز کنید، ویرایش و ایجاد کنید.

ویرایشگر خود را سفارشی کنید

این کاملاً برای شما مناسب است که ویرایشگر متن به چه شکلی باشد. ویرایشگر Textbundle به شما امکان می‌دهد تا متن انتخاب فونت، اندازه فونت، رنگ فونت و رنگ پس زمینه ویرایشگر متن را به بهترین شکل تنظیم کنید.

دارایی ها

ویژگی ویژه فایلهای Textbundle- و Textpack، گنجاندن «دارایی»، پرونده‌هایی از هر نوع، بصورت محلی توسط ویرایشگر Textbundle پشتیبانی می‌شود. بنابراین به راحتی و به راحتی می‌توانید دارایی‌های خود را به فایل‌های Textbundle- و Textpack اضافه کنید و همچنین دارایی‌ها را از پرونده‌ها حذف کنید.

اطلاعات یکپارچه

برای هر پرونده، می‌توانید یک نمای کلی اطلاعات با مهمترین جزئیات برای هر پرونده نشان دهید. علاوه بر تاریخ ایجاد و تاریخ اصلاح شده، می‌توانید بر روی اندازه پرونده و پیشخوان‌ها برای تعداد کاراکترها، کلمات و خطوط پرونده فعلی نیز مرور کنید.

زبان نشانه گذاری

یک پرونده Textbundle معمولاً یک زبان نشانه گذاری را تعریف می‌کند که درون پرونده Textbundle تعریف شده است. در نمای کلی از پرونده فعلی، می‌توانید پرونده خود را روی یکی از زبانهای نشانه گذاری زیر تنظیم کنید: Markdown، MarkdownExtra، MultiMarkdown، Textile، Wikitext، HTML، BBCode، Smark

حالت تاریک

Textbundle Editor حالت تاریک را ارائه می‌دهد که می‌تواند در هر زمان و در هر برنامه بصورت جداگانه فعال شود. این حالت تاریک را برای ویرایشگر Textbundle در کلیه نسخه‌های macOS که توسط Textbundle Editor پشتیبانی می‌شود فراهم می‌کند.

نوار ابزار قابل برنامه ریزی

همچنین می‌توانید ظاهر نوار ابزار را متناسب با ترجیحات شخصی خود تنظیم کنید.

توابع macOS عمومی

البته Textbundle Editor تمام عملکردهای دیگر مورد انتظار یک برنامه macOS مانند Full Screen Mode، Spell Checker، Merge All Windows و غیره را ارائه می‌دهد.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘