دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار iZotope Neutron Advanced نسخه : 3.11a برای مک

نسخه : 3.11a

Neutron با دارا بودن ویژگی‌های جدید قدرتمند مانند Assistant Track و Masking Meter، به شما کمک می‌کند تا به سرعت به یک نقطه شروع بهینه برسید، برخورد فرکانس ادراکی را به روشنی مشخص کنید و کنترل خلاقانه را بر روی کلیه تصمیم گیری‌های مخلوط کنترل کنید.

صنعت دیگر، ابتدا نوترون روبنده کنتور به شما این امکان را می‌دهد تا برخورد بصری را که اغلب درک کننده هستند، بشناسید، که می‌تواند منجر به پوشاندن گیتارهای صوتی با سرب، درام‌های پوشاندن باس و سایر مشکلاتی شود که می‌توانند مخلوط «گل آلود» یا خیلی پر شوند. یکنواخت بین دو آهنگ تغییر دهید تا فضای صوتی را حک کنید و اطمینان حاصل کنید که هر ساز مکان درخشش خود را دارد.

نوترون برخی از بهترین پردازنده‌های صوتی را که ما ایجاد کرده‌ایم ارائه می‌دهد، به شما این امکان را می‌دهد تا صداهای بهتر را در محل کار صوتی دیجیتالی خود بدست آورید. شامل پنج صنعت پردازنده مخلوط پیشرو، همه تأخیر صفر، از جمله یک استرس پویا EQ دو کمپرسور چند باند، یک تحریک چند باند و تشکیل مولتی باند گذرا و یک اوج محدود کننده BS کم محدود است.

ایده آل برای تمام نیازهای شما EH workhorse دارای پردازش تمیز اما ظرافت گرم و سیگنال بکر از مسیر آنالوگ است. با داشتن 12 باند EQ قدرتمند استاتیک و پویا، طیف وسیعی از انواع جدید و قدیمی فیلترها و قابلیتهای جانبی انعطاف پذیر، EQ جدید شما برای همه کارهای اختلاط شماست.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
برنده شدن هرگز به معنای بهترین بودن نیست.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘