دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار balenaEtcher نسخه : 1.5.99 برای مک

نسخه : 1.5.99

balenaEtcher امکان burn فایل های image سیستم عامل را در هر کارت SD یا درایو USB با سهولت به شما ارائه می‌دهد، بدون اینکه شما را با رویه‌های پیچیده‌ای مقابله کند. این ابزار یک ابزار انتخاب دیسک کاربر پسند است و می‌تواند کارت را قبل از شروع به burn داده تأیید کند.

burn image سیستم عامل با رابط کاربری ساده

این برنامه منبع باز متکی به یک پنجره واحد است که در آن کاربر می‌تواند image سیستم عامل که می‌خواهد سوخته شود را مشخص کند. این ابزار قادر است با image سیستم عامل که از قالب‌هایimg، iso و zip استفاده می‌کنند، کار کند.

مرحله بعدی مشخص کردن درایو مورد نظر برای burn image سیستم عامل است. برای راحتی شما، می‌توانید درایوهای خارجی را به صورت خودکار تشخیص دهید و به شما امکان می‌دهد یکی از منوی کشویی را انتخاب کنید.

در عین حال، لیست شامل درایو داخلی شما نخواهد بود، بنابراین امکان پاک کردن کل دیسک شما وجود ندارد.

روندburn image سیستم عامل را کنترل کرده و فوراً شروع کنید

در آخر، شما باید دکمه Burn را فشار داده و بر پیشرفت در پنجره اصلی نظارت کنید. این امکان را به شما می‌دهد تا بدانید که چه مقدار از کار انجام شده است، بیان شده در درصد و سرعت انتقال فعلی.

پس از اتمام روند، درایو دوباره نصب می‌شود و شما قادر خواهید بود ازimage سیستم عامل burn شده استفاده کنید. balenaEtcher همچنین امکان burn همان image سیستم عامل را روی یک کارت جدید به شما پیشنهاد می‌دهد، یا می‌توانید یک image سیستم عامل جدید را بارگیری کنید.


گره-raspberrypi-usbboot را به 0.2. 8 به روز شده است

به روزرسانی الکترونی به 9.0. 3

همه svgs را وارد کنید

OS X 10.9.0 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘