describe image content

دانلود نرم افزار Macsome Spotify Downloader نسخه : 1.0.4 برای مک

نسخه : 1.0.4

Spotify Downloader یک نرم افزار مبدل حرفه‌ای Spotify Music، Downloadify Audio Downloader و Spotify Recorder است که می‌تواند تمام آهنگ‌ها و لیست‌های پخش Spotify را به MP3، AAC، FLAC و WAV تبدیل کند و قفل Spotify را باز کند، بنابراین می‌توانید آهنگ‌های تبدیل شده را در Sony پخش کنید. PSP، سونی واکمن، iRiver، پخش کننده کلی MP3 و غیره.

همچنین به کاربران کمک می‌کند تا محدودیت‌های موجود در آهنگ‌های صوتی Spotify را رمزگشایی کرده و آنها را به فرمت صوتی MP3، AAC، FLAC و WAV تبدیل کنند و سپس کاربران می‌توانند فایل‌های بارگیری شده را در انواع پخش کننده‌های صوتی به صورت دلخواه پخش کنند.

مبدل Spotify Podcast

Spotify هزاران پادکست با دسته بندی‌های مختلف مانند سبک زندگی، اخبار، کمدی، ورزش و تفریح ​​و موارد دیگر ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند فهرست مورد علاقه خود را مرور و پیدا کنند.

کاربران به راحتی می‌توانند پادکست‌ها را به صورت آفلاین ذخیره کنند به طوری که وقتی اتصال اینترنتی ندارید، می‌توانید پادکست‌ها را پخش کنید. Spotify Downloader for Mac نمی‌تواند به کاربران Spotify Free و Spotify Premium کمک کند تا پادکست‌ها را بارگیری کنند، همچنین از تبدیل پادکست‌ها به فرمت MP3، AAC، FLAC و WAV پشتیبانی می‌کند تا پادکست را با iPad و سایر دستگاه‌ها با سرعت تبدیل سریع و کیفیت خروجی بالا همگام کند.

برچسب‌های ID3 را برای سازماندهی کتابخانه موسیقی 

با برچسب‌های ID3، کاربران می‌توانند اطلاعاتی از قبیل عنوان، هنرمند، آلبوم، شماره آهنگ و سایر اطلاعات مربوط به پرونده را به راحتی و به سرعت پیدا کنند. 

پس از تبدیل با Spotify Audio Converter کاربران می‌توانند برچسب‌های ID3 مانند اطلاعات اولیه را حفظ کنند. از این رو، کاربران با حجم زیادی از فایل‌های موسیقی آشفتگی نخواهند کرد، زیرا ضمن تبدیل آهنگ‌های صوتی Spotify، کاربران تقریباً تمام برچسب‌های ID3 از جمله عنوان، آثار هنری، هنرمند، شماره آهنگ برای سازماندهی کتابخانه موسیقی خود را دریافت می‌کنند.

پشتیبانی از تبدیل به MP3، AAC، WAV و FLAC

Spotify Music Downloader از تبدیل آهنگ‌ها و لیست‌های پخش Spotify به فرمت‌های MP3، AAC، FLAC و WAV مشترک پشتیبانی می‌کند، به طوری که کاربران می‌توانند آهنگ‌های Spotify را با پخش کننده موسیقی شما آزادانه پخش کنند.

بازده کیفیت بی‌کیفیت

به منظور حفظ کیفیت صدای اورجینال، Spotify Downloader از تبدیل فایلهای صوتی Spotify و لیست‌های پخش به قالب‌های ساده مانند MP3، AAC، FLAC و WAV با 100٪ کیفیت اصلی محافظت می‌کند.

سرعت تبدیل فوق العاده سریع

سرعت ضبط بسیار سریع است. و فایل خروجی هنگام ضبط کدگذاری می‌شود. بنابراین روند تبدیل واقعا سریع است.


نسخه 1.0.4:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘