describe image content

دانلود نرم افزار TechTool Pro نسخه : 12.0.3 برای مک

نسخه : 12.0.3

TechTool Pro از مدتها پیش یکی از مهمترین ابزارهای کارآمد برای حفظ عملکرد Mac و کارآمد برای شما بوده است. با انتشار نسخه 11، از گذشته کارآمدتر شده است.

ویژگی‌های اصلی:

Protection TechTool - TechTool Pro 11 شامل گزینه نصب یک صفحه ترجیحی سیستم است تا بتوانید از مک خود مراقبت کنید. از ویژگی‌های جدید می‌توان به بررسی خطاهای I / O، خطاهای Power-Self-Test، وضعیت باتری داخلی نوت بوک Mac و وضعیت RAID اشاره کرد (در صورت وجود).

همچنین شامل همان پیشرفتهای مربوط به بررسی SMART در TechTool Pro است. همه اینها، در یک رابط کاملاً جدید پیچیده شده است.

Check Computer

Check Computer روشی مفیدی برای گفتن TechTool Pro است که تمام مجموعه آزمایشات را اجرا کند تا بهترین عکس ممکن از سلامتی مک شما باشد. هرچند، گاهی اوقات، خوب است که بتوانیم تست‌ها را کنار بگذاریم یا درایوهای خاصی را از آن خود کنیم. با استفاده از پنل تنظیمات جدید، کنترل کامل مجموعه Check Computer را در اختیار دارید.

نقشه پارتیشن

مدت زمان طولانی است که TechTool Pro برای آزمایش سیستم فایل Mac شما شناخته شده است. همچنین آزمایش ساختار داده‌های حاوی سیستم فایل Mac بسیار مهم است: نقشه پارتیشن. آزمایش پارتیشن نقشه جدید نقشه پارتیشن درایو داده شده را برای خطاها بررسی می‌کند. خطاهای نقشه پارتیشن می‌توانند باعث از بین رفتن کل حجم‌ها یا جلوگیری از بوت شدن مک شوند. در صورت یافتن خطا، می‌توان از طریق ابزار تعمیر پارتیشن تعمیر کرد.

ترمیم پارتیشن

همراه با بازسازی صدا، که سیستم‌های فایل Mac را تعمیر می‌کند، ابزار Partition Repair بخش‌های باقیمانده از درایو را که پیگیری حجم آن بر روی دیسک سخت شما است، تعمیر می‌کند. این شامل پارتیشن‌های پنهان است که روند شروع Mac شما را ردیابی می‌کنند. ابزار Partition Repair فقط آنچه را می‌گوید انجام می‌دهد، نقشه‌های پارتیشن یا درایوهای مورد نیاز را تعمیر می‌کند.

SMART Check

درایوهای سخت شامل یک فناوری به نام SMART (خود نظارت، تحلیل و گزارش گزارش) است که می‌تواند یک کامپیوتر را در مورد سلامتی درایوهای سخت خود آگاه کند. در اکثر برنامه‌های کاربردی، فقط نتایج کلی - گذشت یا شکست خورده - به کاربر گزارش می‌شود. در حالت خراب، قبل از عدم موفقیت کامل درایو، زمان کافی برای تهیه نسخه پشتیبان از داده‌ها وجود ندارد. نسخه‌های قبلی TechTool Pro وضعیت کلی هر ویژگی را گزارش می‌داد، اما برخی از ویژگی‌ها به خرابی درایو کمک نمی‌کنند. اکنون، SMART Check هوشمندتر شده است. TechTool Pro اکنون می‌داند کدام ویژگی‌ها در عدم موفقیت درایو نقش دارند و قبل از عدم موفقیت کامل درایو، نتیجه عدم موفقیت را گزارش می‌دهند. به شما وقت می‌دهد تا داده‌های خود را نجات دهید.

تست حافظه 

TechTool Pro 7 یک گام انقلابی در تست حافظه برداشته و مجموعه تست حافظه TechTool Pro را جامع‌ترین تست در دسترس برای مک کرد. در TechTool Pro 10، ما برخی از پیشرفت‌های اضافی را که توسط ATOMIC، تستر حافظه اختصاصی ما استفاده شده است، گرفته و آنها را در TechTool Pro ادغام کردیم. اکنون، حافظه قبل از آزمایش «تمیز» شده است، از macOS پس گرفته شده است، و حداکثر مقدار RAM قابل آزمایش است.

معیار پردازنده

اندازه گیری عینی از عملکرد پردازنده Mac خود داشته باشید. پردازنده بنچمارک نیز برای آزمایش عملکرد پردازنده از الگوریتم‌های اندازه گیری استاندارد استاندارد استفاده می‌کند. با استفاده از این ابزار می‌توانید معیارهایی کسب کنید که می‌تواند برای مقایسه سرعت پردازنده سیب به سیب مورد استفاده قرار گیرد. از سردرگمی مقایسه با استفاده از Megahertz جلوگیری می‌کند.

بلوتوث

بیشتر مکینتاش برای اتصال به ابزارهایی که ما برای تعامل با رایانه‌های خود استفاده می‌کنیم به بلوتوث بستگی دارد: صفحه کلید و ماوس. مشکلات بلوتوث می‌تواند منجر به قطع ارتباط با آن دستگاه‌ها شود که می‌تواند بسیار ناامید کننده باشد. عملکرد مناسب سخت افزار بلوتوث Mac خود را تأیید کنید. اطمینان حاصل کنید که نه تنها دستگاههای ورودی شما بلکه دستگاههای صوتی و تناسب اندام شما نیز با بررسی سخت افزار بلوتوث در مک شما می‌توانند به مک شما متصل شوند.

رابط‌های شبکه

بیشتر مکینتاش‌ها اکثر زندگی خود را به اینترنت متصل می‌کنند. اگر آداپتورهای اترنت یا وای فای در Mac شما کار نمی‌کنند، اتصال ارزشمند به اینترنت می‌تواند خراب شود. تست جدید رابط شبکه می‌تواند هر رابط شبکه متصل را برای خطاها آزمایش کند. این نرم افزار نه تنها اترنت و وای فای را آزمایش می‌کند، بلکه هر اتصال دیگری به اینترنت نیز پشتیبانی می‌کند، اترنت از طریق USB، اتصالات VPN، حتی یک اتصال دهنده شبکه FireWire. با آزمایش واسط‌های شبکه Mac خود، قابلیت اطمینان از اتصالات اینترنت و اینترانت خود را تضمین کنید.


نسخه 12.0.3:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
من بر این باور هستم آنچه بیش از نیمی از کارآفرینان موفق را از غیر موفق ها جدا می نماید پشتکار خالص است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘