describe image content

دانلود نرم افزار AnyMP4 Android Data Recovery نسخه : 2.0.22 برای مک

نسخه : 2.0.22

Android Data Recovery بهترین برنامه بازیابی اطلاعات برای اندروید است. با استفاده از این نرم افزار، می‌توانید پیام‌های متنی حذف شده، عکس‌ها، مخاطبین و سایر پرونده‌های سند گمشده را از تلفن‌های Android، رایانه‌های لوحی و کارتهای SD بازیابی کنید. عملکرد جدید استخراج داده شکسته می‌تواند به شما کمک کند دستگاه‌های Android منجمد، خراب، قفل شده، سیاه و غیره را به حالت عادی برگردانید، و نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات اندرویدی می‌تواند به شما در تهیه نسخه پشتیبان از داده‌های اندرویدی خود به رایانه کمک کند.

چندین داده در تلفن یا رایانه لوحی Android را به Mac برگردانید
داده‌هایی مانند مخاطبین / پیامک / عکس / واتس اپ / فیلم‌ها / موسیقی / سابقه تماس / اسناد به راحتی حذف می‌شوند، و فضای ذخیره سازی محدود تلفن چیزی است که بی‌پایان خواسته می‌شود. همیشه اتفاقاتی رخ می‌دهد که به برخی از داده‌های حذف شده مانند مخاطبین / پیامک / عکس نیاز دارید، اما در نهایت با عدم موفقیت جستجو به پایان می‌رسید. هنگامی که برخی از داده‌های مهم Android را که هنوز هم بسیار برای شما مهم هستند از دست می‌دهید، دچار هراس نشوید، خواه داده‌ها به طور تصادفی محتوای متنی مانند مخاطبین، پیام‌ها، سابقه تماس، پیوست‌های پیام یا پرونده‌های رسانه‌ای گم شده مانند عکس، تصاویر، فیلم‌ها حذف شوند. ، موسیقی، حتی داده‌های برنامه مانند پیام‌های چت واتساپ و پیوست‌ها، و اسناد در TXT، DOC، ZIP و غیره. AnyMP4 Android Data Recovery for Mac یک عملکرد قدرتمند برای بازیابی داده‌های Android در Mac (macOS Mojave پشتیبانی) دارد، که به شما کمک می‌کند داده‌های گمشده یا حذف شده را از دستگاه Android به Mac بازیابی کنید.

بازیابی اطلاعات از تلفن‌های مختلف Android / تبلت / کارت SD
AnyMP4 Data Recovery Android برای Mac Android تقریباً با دستگاه‌های اندرویدی مانند سامسونگ، HTC، ال جی، سونی، OnePlus، موتورولا، گوگل، هواوی و شیائومی و غیره سازگار است. علاوه بر این، این نرم افزار از جدیدترین نسخه اندروید پشتیبانی می‌کند که به شما کمک می‌کند تا داده‌های Samsung Galaxy S7 / S6، Samsung Galaxy Note 5، HTC 10، LG G5، Sony Xperia Z5، OnePlus 3T، Moto G Plus و تلفن‌های هوشمند دیگر را بازیابی کنید. همچنین تبلت و سیستم SD مبتنی بر سیستم عامل آندروید نیز با این برنامه قدرتمند بازیابی اطلاعات سازگار خواهد بود.

پیش نمایش داده‌ها و داده‌های بخشی را برای بازیابی انتخاب کنید
تصاویر مشابه زیاد هستند؟ فراموش نکنید Android Data Recovery عملکردی پیشرفته برای پیش نمایش از آنها را قبل از انتخاب کردن آنها فراهم می‌کند. عملکرد پیش نمایش اندازه کامل انتخاب خاص بازیابی را برای شما آسان می‌کند و عملیات بازیابی را برای یک سری از عکس‌ها معاف می‌کنید و دوباره فیلتر و حذف می‌کنید.

به راحتی و با خیال راحت کار کنید
سه مرحله اساسی برای بازیابی اطلاعات اندرویدی کاملاً مشخص در رابط کاربری نشان داده شده است، از جمله اتصال دستگاه، انتخاب پرونده‌ها و اسکن دستگاه. در واقع، آنچه شما باید انجام دهید فقط یک کلیک «بازیابی» است. همچنین، این ابزار به اندازه کافی ایمن است تا از حریم شخصی شما محافظت کند و هیچ اطلاعاتی را در دستگاه Android خود ذخیره نمی‌کند. بنابراین شما فقط در استفاده از آن احساس اطمینان می‌کنید.


نسخه 2.0.22:

  • رفع باگ های شناخته شده و بهینه سازی برنامه

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت بسیار مهم تر از کمیت است. یک موفقیت بسیار بزرگ بهتر از موفقیت های مقطعی و کوتاه است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘