describe image content

دانلود نرم افزار EJ Technologies JProfiler نسخه : 11.1.3 برای مک

نسخه : 11.1.3

JProfiler ابزاری قدرتمند است که می‌توانید با استفاده از آن برنامه‌های مبتنی بر جاوا را به روشی پویا مشاهده کنید و به امید بهینه سازی عملکرد می‌توانید آنها را تجزیه و تحلیل کنید.

استفاده آسان

وقتی نمایه می‌دهید، به قدرتمندترین ابزاری که می‌توانید بدست آورید، نیاز دارید در عین حال، شما نمی‌خواهید وقت خود را صرف یادگیری نحوه استفاده از ابزار کنید. JProfiler فقط همین است: ساده و قدرتمند در همان زمان. جلسات پیکربندی مستقیم به جلو است، ادغام‌های شخص ثالث باعث ایجاد نسیم می‌شوند و داده‌های پروفایل به روشی طبیعی ارائه می‌شود. در تمام سطوح، JProfiler با دقت طراحی شده است تا بتواند در حل مشکلات خود به شما کمک کند.

ارائه داده‌ها برای JDBC، JPA و NOSQL

تماس‌های بانک اطلاعاتی مهمترین دلیل مشکلات عملکرد در برنامه‌های کاربردی تجاری است. کاوشگرهای JDBC و JPA / Hibernate JProfiler و همچنین کاوشگرهای NoSQL برای MongoDB، Cassandra و HBase دلایل دسترسی آهسته به پایگاه داده و چگونگی بیان آهسته توسط کد شما را نشان می‌دهند. از منظر جدول زمانی JDBC که کلیه اتصالات JDBC را با فعالیتهای آنها نشان می‌دهد، از طریق نمای نقاط داغ که بیانات کند را به نمایش‌های مختلف تله متری و لیستی از وقایع منفرد نشان می‌دهد، کاوش‌های پایگاه داده ابزاری اساسی برای بدست آوردن بینش به لایه پایگاه داده شما است. .

پشتیبانی عالی برای ویرایش شرکت جاوا

پشتیبانی اختصاصی برای JEE در اکثر بازدیدها در JProfiler وجود دارد. به عنوان مثال، در سطح تجمع JEE درخت تماس را از نظر اجزای JEE در برنامه خود مشاهده می‌کنید. بعلاوه، درخت تماس برای هر درخواست URI تقسیم می‌شود. همچنین، JProfiler یک لایه معنایی در بالای داده‌های پروفایل پایین سطح مانند JDBC، JPA / Hibernate، JMS و JNDI فراخوانی اضافه می‌کند که در نمایش پروفایل پروفایل CPU ارائه می‌شود. JProfiler با پشتیبانی JEE، فاصله بین یک کد دهنده و یک ابزار کنترل سطح بالا JEE را ایجاد می‌کند.

داده‌های ارائه دهنده سطح بالاتر

JProfiler دارای تعدادی کاوشگر است که داده‌های سطح بالاتری را از زیر سیستم‌های جالب موجود در JRE نشان می‌دهد. علاوه بر زیر سیستم‌های Java EE مانند JDBC، JPA / Hibernate، JSP / Servlets، JMS، خدمات وب و JNDI، JProfiler همچنین اطلاعات بالایی را در مورد تماس‌های RMI، پرونده‌ها، سوکت‌ها و فرآیندهای ارائه می‌دهد. هر یک از این کاوش‌ها دارای مجموعه دیدگاه‌های مفید خود هستند که به شما بینش کلی می‌بخشد، مشکلات عملکرد را برجسته می‌کند و به شما امکان می‌دهد رویدادهای مجرد را ردیابی کنید. علاوه بر این، همه این نماها همچنین برای کاوش‌های سفارشی خود در دسترس است که می‌توانید در پرواز درون JProfiler پیکربندی کنید.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘