دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Claris FileMaker Pro نسخه : 19.0.1.116 برای مک

نسخه : 19.0.1.116

مانند یک رئیس برنامه‌هایی  بسازید. با Claris FileMaker تحول دیجیتالی انجام دهید. به سرعت برنامه‌های سفارشی بسازید که مشکلات تجاری شما را برای امروز و فردا حل می‌کند. کارهای شغل خود را سریع کنید، پتانسیل خلاق تیم خود را باز کنید و به نتایج بهتری برسید.

رسیدگی به هر کاری

برای حل یک مشکل تجاری واقعا سخت به برنامه نیاز دارید؟ آن را با FileMaker بسازید. این همه ابزار لازم را برای به دست آوردن آستین و DIY خود به دست آورده است - یا با متخصصان حرفه‌ای برای تخصص در سطح بعدی گروهی کنید.

امروز شروع کن

و تا امروز، منظور ما امروز است. با استفاده از قالب‌های داخلی، طراحی کشیدن و رها کردن و یک رابط کاربری گرافیکی بصری، هیچ وقت برنامه سازی نخواهید شد. و کار شما به صورت زنده ادامه می‌یابد و در هر دستگاهی که آماده باشید، این قدرت FileMaker است.

از دنیایی از برنامه‌های FileMaker الهام بگیرید.
اکنون به یک برنامه نیاز دارید اما برای زمان خراب شده است؟ شانس شما تنها نیستید. برای یافتن نقطه پرش کامل برای برنامه سفارشی خود، از Marketplace کاوش کنید - از قالب‌ها و مؤلفه‌ها گرفته تا برنامه‌های بازار عمودی کاملاً تکمیل شده.

CRM
مدیریت پروژه
کتابخانه محتوا
مدیر سرمایه
جزئیات فاکتور
مدیریت قرارداد
برنامه ریزی رویداد
تحقیقات میدانی
مدیریت تأمین
داشبورد تور

همه دستگاه‌ها، تمام وقت

ایمن و به اشتراک گذاری در زمان واقعی در هر دستگاه. این بدان معناست که برنامه شما روی موبایل یا دسک تاپ، وب، پیش فرض و ابر کار می‌کند. از آنجا که برنامه‌های این مهم باید در هر زمان و هر مکان قابل دسترسی باشند.

قدرت را وصل کنید و بازی کنید

افزودنیهای از پیش ساخته را برای توسعه برنامه فوری بکشید و رها کنید. نمودارها، تقویمها، تابلوهای kanban، جدول زمانی فعالیت و موارد دیگر را اضافه کنید. (به زودی.)

هوش مصنوعی جدید موبایل

برای مواردی مانند تشخیص تصویر و احساسات، میانبرهای Siri برای تعامل با صدای فعال و خواندن NFC - همه از طریق تلفن همراه از فناوری هوشمند مانند Core ML استفاده کنید.

صفر جدید تا کلود

با پیکربندی و استقرار صفر برنامه‌ها را مستقیماً در ابر ایجاد کنید. جاوا اسکریپت کاملاً یکپارچه را به برنامه‌های دلخواه خود اضافه کنید.

ابزار کامل

از اسکریپت‌ها، محرک‌ها، توابع محاسبه، ابزار طراحی گرافیکی و مدل سازی داده‌های رابطه‌ای استفاده کنید تا برنامه‌های قوی ایجاد کنید که با تجارت شما مقیاس دارند.

امنیت کامل

FileMaker ساخته شده در Claris Core، شامل محافظت از استاندارد صنعتی برای ایمن نگه داشتن داده‌های شما - هم در ابر و هم در فرضیه است.

ادغام خودکار مبتکر

با استفاده از Claris Connect به چند سرویس وب و برنامه در چند دقیقه وصل شوید. این بهترین روش برای خودکارسازی گردش کار شما است.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

macOS 10.14 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
چیزهای مورد علاقه من در زندگی، رایگان هستند، پس واضح است که با ارزش ترین منبع ما زمان می باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘