دانلود بازی Broken Lines نسخه : 1.0.3.5 برای مک

نسخه : 1.0.3.5

خطوط شکسته تیم شما در پشت خط دشمن، در قلب تاریخ متناوب اروپای شرقی، سقوط کرده است. این سربازان بدون داشتن هیچ برنامه و رهبری برای حمایت از آنها، باید قبل از شکستن جنگ، راه بازگشت به خانه را بجنگند. کاری گروهی و استراتژی مهم

هر سرباز شخصیت و ایده‌های خود را در مورد آنچه باید در آینده رخ دهد، دارد. برخی می‌خواهند تحقیق کنند که چه عاملی باعث سقوط آنها در سرزمین خصمانه شده است، در حالی که برخی دیگر می‌خواهند کم کم بگذارند و منتظر نجات باشند. حتی زمزمه‌هایی از بیابان زایی وجود دارد.

شما «unseen hand» هستید که این گروه از سربازان دستگیرشده را به سمت امنیت و نجات احتمالی راهنمایی می‌کند. این که انتخاب ساده‌ای باشد که راه دیگری را طی کند، یا چیز جدی باشد که چگونه دشمنان اسرارآمیز آنها را درگیر کنید، هر تصمیمی که می‌گیرید جدی و قابل توجه است.

Broken Lines یک RPG تاکتیکی را با گیم پلی داستان محور ترکیب می‌کند. همانطور که سربازان شما با فشار روانی جنگ می‌جنگند، لازم است که آنها را به نبرد فرمان دهید - آیا آنها از دشمن دوری می‌کنند، یا با دشمنان خود سر به سر خواهند زد؟

جنگ شبیه به RPG تاکتیکی مبتنی بر نوبت است، اما سربازان فقط با شروع مرحله عمل حرکت می‌کنند. با این حال، هنگامی که دشمنان و خطرات جدید ظاهر می‌شوند، بازی متوقف می‌شود تا به شما امکان دهد تا واکنش خود را نسبت به این تغییر جدید برنامه ریزی کنید. آیا به شارژ خود ادامه خواهید داد یا خاموش خواهید شد و به دنبال پوشش هستید؟

انتخاب‌هایی که انجام می‌دهید داستان را به دلخواه شما شکل می‌دهد و منجر به پایان کارزارهای مختلف می‌شود. عاقلانه انتخاب کنید زیرا پیشرفت شما از طریق بازی نه تنها روی سربازانی که به آنها فرمان می‌دهید بلکه بر کل یک منطقه و هر کس که اتفاق می‌افتد در اینجا زندگی خواهد کرد. اما این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که سربازان شما نظر خود را در مورد آنچه که برای تیم ملی مفید است، دارند، بنابراین باید تعادل بین آنچه را که شما می‌خواهید انجام دهند و آنچه برای حفظ میادین در روحیه بالا مفید است، حفظ کنید.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
برنده شدن هرگز به معنای بهترین بودن نیست.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘