دانلود بازی Deep Sky Derelicts نسخه : 1.5.3 برای مک

نسخه : 1.5.3

در آینده‌ای آهسته و ناخوشایند، که بشریت در سراسر کهکشان پراکنده شده است و جامعه بشری به دو طبقه مجزا تقسیم شده است، شما یک فرد بی وطن و فقیر هستید که مجبور به زندگی در قراضه‌های بیگانه و کشتی‌های بیگانه در فضای بیرونی هستید و در عین حال آرزوی تبدیل شدن به یک شهروند ممتاز و زندگی در سطح یک سیاره قابل سکونت، با استفاده از هوا، آب و غذا غیر مصنوعی. یک کشتی هوایی تخریب شده بیگانه در مکانی در بخش Deep Sky فضایی، کوپن شما برای شهروندی و وعده زندگی دنج در یک سیاره مهمان نواز است.

مجموعه‌ای از حداکثر سه شخصیت مزدور را بسازید و کنترل کنید و به جستجوی کشتی‌های مستقر در منطقه از دسترس خود از پایگاه محافظ دریایی بپردازید. با جستجوی محدودیت‌ها برای غارتگری و سرنخ‌ها، بسیاری از ساکنان و بازرگانان دوستانه، اما بیشتر اوقات - دشمنان مختلفی روبرو می‌شوید.

آنها را در مبارزات مبتنی بر تاکتیکی به چالش بکشید و آنها را شکست دهید، جایی که کارتهای تصادفی کشیده شده، زرادخانه تغییر اقدامات جنگی شما را تشکیل می‌دهند، تجربه خود را برای خود و خدمه خود بدست آورید، اجساد مرده را غارت کنید، مجدداً اعزام کنید و یک بار دوباره به پایگاه خود ارتقا دهید. کشتی خانگی این ماشین Scavenger به شما امکان می‌دهد تا مزدوران خود را شفا داده و مرتب سازی کنید، افراد جدیدی را استخدام کنید، آنها را تجهیز کنید، تجهیزات خود را ارتقا دهید یا انرژی لازم را برای پشتیبانی از زندگی در طول ماموریت‌ها شارژ کنید.

امکانات

با کارتها به نوبه خود مبتنی بر مبارزات شوید
نگاه و احساسات کتاب‌های تصویری تصویری علمی تخیلی
گزینه‌های سفارشی سازی بی‌پایان برای شخصیت‌ها و تیم‌های اصلاح کننده
ارزش پخش مجدد زیاد به لطف تولید روال محتوا است
داستان جامعه بشری که در یک عالم دیستوپی تقسیم شده است
دو حالت بازی: داستان و عرصه


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘