describe image content

دانلود نرم افزار Isotropix Clarisse iFX نسخه : 4.0 SP6 برای مک

نسخه : 4.0 SP6

یک ابزار CG کاملاً تعاملی برای لباس پوشیدن، توسعه، نورپردازی و ارائه. Clarisse iFX یک ابزار قدرتمند CG است که استودیوهای خلاق مشهور بین المللی از آن استفاده می‌کنند. ساخته شده توسط هنرمندان برای هنرمندان، طراحی شده است برای ساده کردن روند کار خلاقانه امروز، توانمند سازی کاربران با تعامل، سرعت و قدرت بیش از داده‌های حاوی بازیل‌های چند ضلعی.

Clarisse iFX در پاسخ به بازخورد از خلاقان خط مقدم CG امروز ایجاد شده است، ابزارهای قدرتمند ارائه، روشنایی و توسعه را تحت یک بسته واحد و در دسترس متحد می‌کند. با تشکر از موتور رندر یکپارچه مبتنی بر پردازنده، مبتنی بر ردیابی مسیرهای یک طرفه، کاربران می‌توانند در محیط‌های غنی، داده‌های سنگین، صحنه‌ها و دارایی‌ها با نمایش کامل نسبت به تصمیم گیری خلاقانه خود، به صورت تعاملی کار کنند. Clarisse iFX یکپارچه در هسته هر خط لوله تولید مدرن قرار می‌گیرد. این یک ابزار بصری، انعطاف پذیر و جامع متناسب با نیاز استودیوها و تیم‌های تولیدی است که امروز در CG کار می‌کنند - نه ده سال پیش.

روی تصاویر رندر نهایی به صورت تعاملی کار کنید

بر روی فرآیند خلاقیت از طریق پیشرفته‌ترین موتور رندر پردازنده رعد و برق سریع پردازش کنید. خلاقان دیگر نیازی به کار نابینای ندارند - آنها می‌توانند تصاویر نهایی را با تعاملی دستکاری کنند، با دیدن نسخه‌های جدید در زمان واقعی به طور مستقیم در قسمت مشاهده.
این به معنای تکرار 9 برابر خلاقیت بیشتر و رویکرد انعطاف پذیرتر و بدون مانع در تولید محتوا است.

دارایی‌های قهرمان را به صورت تعاملی دستکاری کنید
با مسیریابی یک طرفه و PBR با سرعت کار کنید
سریعتر روی کارهای خلاقانه صحبت کنید
همکاری عمیق‌تر در مرجع قدرتمند ایجاد شده است
با یک کلیک به طور خودکار تمام دارایی‌های موجود در صحنه را همزمان کنید. گردش کار مرجع سلسله مراتبی Clarisse iFX باعث ایجاد یک روند خلاقانه و سازگار با هم می‌شود: ده‌ها نفر از خلاقیت می‌توانند همزمان و یکپارچه در یک محیط واحد کار کنند و در عین حال اطمینان حاصل کنند که هنرمندان، مدیران فنی و تیم‌های گسترده‌تری از سر و صدا گم نمی‌شوند. این امر همچنین فریلنسرها را قادر می‌سازد تا بدون هیچ گونه سردرد، به راحتی به یک پروژه بپیوندند و به سر کار بروند.

از فریلنسرها تا تیم‌های بزرگ: در صحنه‌هایی با شفافیت کامل همکاری کنید
بلافاصله دارایی‌های داخلی و خارجی را همزمان کنید
فرایندی ساده از مونتاژ صحنه تا ارائه نهایی
پشت سد چند ضلعی پشت سر بگذارید
پیچیدگی شدید از طریق یک موتور ارزیابی روال با کارایی حافظه قابل کنترل است. Clarisse iFX به هنرمندان اجازه می‌دهد تا در حالی که داده‌های پشت صحنه را در اختیار دارند، با پایه‌های چند ضلعی کار کنند. کاربران، خلاقیت سریع و انعطاف پذیر را حتی در هنگام دستکاری در محیط‌های حاوی پیچیدگی گسترده، به لطف یک PBR پیشرفته و یک ردیاب مسیری که نمی‌توانند عرق کنند، تجربه می‌کنند.

بازگوهای چند ضلعی در نوک انگشتان شما
انعطاف پذیری قابل توجه در تنظیم صحنه
مقابله با جریان کار پیچیده CG امروز با سهولت
گردش کار چندگانه، یک برنامه
ابزاری را ایجاد کنید که در پاسخ به چالش‌های پس از تولید مدرن ایجاد شده است. Clarisse iFX پیرایش یکپارچه، ایجاد نگاه، روشنایی، ارائه و لایه باز مبتنی بر لایه بندی شده را به یک بسته واحد و یکپارچه تبدیل می‌کند. گردش‌های باستانی با تعریف برنامه‌های کاربردی قدیمی از موارد گذشته است. درعوض، کاربران می‌توانند روی تکین هنر ایجاد هنر باورنکردنی متمرکز شوند.

هیچ برنامه کاربردی دیگری وجود ندارد: به یکپارچه دسترسی پیدا کنید،
مجموعه ابزارهای هنری
ابزارهای بصری که به طور خاص برای امروز طراحی شده اند
محیط پس از تولید
هیچ گردش کاری باستانی دیگری وجود ندارد
توسط شما ایجاد شده است
برای هنرمندان، توسط هنرمندان. هر ویژگی و به روزرسانی Clarisse iFX به دلیل بازخورد و همکاری با انجمن کاربران ما متولد می‌شود. ما دائماً با هنرمندان خط مقدم و مدیران فنی درگیر می‌شویم تا بدانیم با چه چالش‌های جدیدی روبرو هستند و چگونه می‌توانند بهره وری را افزایش دهند. Clarisse iFX در پاسخ به این روابط ساخته شده، به روز شده و بطور مداوم بهبود می‌یابد.

دائماً به روز می‌شود تا به چالش‌های جریان کاری امروز بپردازد
بصری طراحی شده از یک منحنی یادگیری آسان لذت می‌برید
ویژگی‌های توسعه یافته برای افزایش بهره وری
یکپارچه سازی خط لوله بدون دردسر
ساخته شده است برای ادغام بدون درز در هر خط لوله تولید مدرن. Clarisse iFX با برنامه‌های اصلی 2D و 3D کار می‌کند و برای شروع نیاز به ابزارهای سفارشی یا افزونه‌های شخص ثالث ندارد. همچنین با پشتیبانی از چارچوب‌های اصلی CG، مدیریت یکپارچه رنگ مبتنی بر OpenColorIO، قالب پرونده ASCII با خط لوله و موارد دیگر پشتیبانی می‌شود.

کاشی‌های Outlookhebox Alembic، OpenVDB، UDIM و UV پشتیبانی می‌کنند
پشتیبانی از هر فرمت فایل تصویری
سفارشی سازی گسترده پایتون


نسخه 4.0 SP6:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

macOS 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت بسیار مهم تر از کمیت است. یک موفقیت بسیار بزرگ بهتر از موفقیت های مقطعی و کوتاه است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘