دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Adobe Dimension نسخه : 3.2 برای مک

نسخه : 3.2

Adobe Dimension ابزاری قدرتمند و مورد علاقه کاربران است که به شما کمک می کند تا طراحی گرافیکی 3 بعدی خود را سرعت ببخشید مانند موکاپ ها، عکس های تبلیغاتی، لوگوها و برندها حتی اگر در گذشته با هیچ کدام آشنایی نداشته اید.

با کمک نرم افزار Adobe Dimension می توانید طرح های گرافیکی 3 بعدی دائمی  که بر روی NVidia’s MDL پایه گذاری شده با ظاهری زیبا بسازید.

مدلهای سه بعدی را با نورپردازی واقعی طراحی کنید. تمام مدلهایی که شما در Adobe Dimension ایجاد می کنید از نورپردازی سه بعدی استفاده می کند که ظاهری شبیه به زندگی واقعی دارد.

اگر اطلاعات بیشتری راجب نور پردازی نیاز دارید می توانید از صفحه راهنما Lighting in Dimension CC استفاده کنید.

پس از نصب و راه اندازی Adobe Dimension در مک خود می توانید با اضافه کردن آبجکت های جدید به صورت کشیدن و رها کردن آن در صفحه از پنل Assets در سمت چپ منوی اصلی طراحی 3 بعدی جدیدی انجام دهید. همچنین این پنل برای شما این امکان را فراهم می کند که عکس های پس زمینه را به طراحی خود اضافه کنید مثل تکسچرها، بک دراپ ها و موارد دیگر.. که می توانید با زدن یک دکمه همه را باهم مچ کنید.

دسترسی راحت به ابزار طراحی 3 بعدی با کشیدن و رها کردن، در سمت چپ صفحه اصلی می توانید به جعبه ابزار دسترسی داشته باشید که به شما این امکان را می دهد تا آبجکت های انتخاب شده را مدیریت کنید.

علاوه براین پنل موجود در سمت راست صفحه اصلی طراحی و کنترل متن را برای شما با چند کلیک موس انجام می دهد.

اگر می خواهید بیشترین و سریع ترین استفاده را از Adobe Dimension  در مک خود برای ساخت آبجکت ها 3 بعدی داشته باشید می توانید از میانبر های موجود در کلید های کیبورد استفاده کنید که در صفحه راهنمای نرم افزار وجود دارد.

به طور کلی اگر تجربه و مهارت کافی برای ساخت مدل های 3 بعدی را ندارید می توانید با استفاده از  Adobe Dimension یک طراح شوید.

 

 


متن سه بعدی

متن سه بعدی را به راحتی اضافه کنید و ویژگی‌های متن 3D مانند عمق و سبک bevel را تغییر دهید.

اشکال اساسی قابل تنظیم

اشکال سه بعدی اساسی را در صحنه خود ایجاد کنید از جمله مخروط‌ها، مکعب‌ها، سیلندرها، توپ و کره - هر شکل خاصیت‌های منحصر به فرد خود را دارد.

سایر پیشرفت ها

با این نسخه اطلاعات دیگری در مورد سایر پیشرفتهای موجود در Dimension پیدا کنید.

رفع مشکلات

صادرات OBJ: مسئله‌ای حل شد که صادرات OBJ به درستی داده‌های تحول را حفظ نکرد.

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘