describe image content

دانلود نرم افزار Microsoft Office 2016 نسخه : 16.16.21 برای مک

نسخه : 16.16.21

نسخه جدید برنامه‌ی بسیار محبوب آفیس توسط شرکت مایکروسافت بطور رسمی برای سیستم عامل مک منتشر شده و شما کاربران هم اکنون میتوانید نسخه جدید و کامل این برنامه را با کرک کامل دریافت کنید. همراه ما باشید.

 

برنامه ی آفیس برترین برنامه جهت انجام کار های اسناد برای تمامی سیستم عامل می باشد. با وجود اینکه اپل برنامه های جایگزین آن را مانند Pages را دارد آن را هم رایگان در اختیار دارندگان مک قرار می دهد اما بدلیل محبوبیت بیش از حد برنامه های مایکروسافت کاربران آفیس را حتی در مک ترجیح می دهند. 

 

یکی از مشکلات بزرگی که کاربران ایرانی با آفیس نسخه مک داشتند پشتیبانی نشدن زبان فارسی و جدا جدا نوشته شدن کلمات بود که آفیس با عرضه نسخه ۱۵.۱۶.۰ این دغدغه را برای ایرانیان عزیز از بین برده است و هم اکنون می توانید براحتی از برنامه Word استفاده کنید و لذت ببرید.

 

مجموعه آفیس از ۵ برنامه برای مکینتاش تشکیل شده که شامل :

 

Microsoft Office Word

Microsoft Office Excel

Microsoft Office Power Point

Microsoft Office One Note

Microsoft Office Outlook 

 

می باشد. همگی این برنامه ها در کنار هم می تواند بهترین ترکیب برای کارهای اداری و مدیریت اسناد شما باشد. برنامه آفیس دارای گرافیکی جذاب و ابزار قوی و حرفه ای جهت ویرایش اسناد می باشد. آفیس در مک دارای قابلییت Cloud می باشد و این بدان معنی است که اسناد خود را هر کجا که هستید می توانید در اختیار داشته باشید و سریعا آن را ویرایش کنید. برای دانلود مایکروسافت آفیس مکینتاش گزینه دانلود را بزنید.


نسخه 16.16.21:

لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.
نظرات کاربران
1 نظر
شهرزاد
2 سال قبل
سلام من آفیس ۲۰۱۶ داشتم نمیدونم یهو گیر داد که لایسنس نداری و دی اکتیو شد اگه اشتراک بخرم ازتون و دوباره دانلود کنم درست میشه؟ چون سیستم عاملم ۱۰.۱۳ هست و نمیتونم آفیس ۲۰۱۹ نصب کنم و ۲۰۱۱ هم به دردم نمیخوره
تیم مدیریت سافت‌مک
2 سال قبل
دوست عزیز اگر لایسنسش رو دارید و کرک میکنید و نمیشه خریداری نکنید اگر ندارید مشکلی نداره میتونید بعد از تهیه اشتراک دانلود و اقدام به نصب کنید
استیو جابز (استیون پال جابز)
گاهی زندگی با آجر به سرت می زند. ایمان خود را از دست ندهید

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘