describe image content

دانلود نرم افزار FoneDog Data Recovery نسخه : 1.1.8 برای مک

نسخه : 1.1.8

جادوگر بازیابی اطلاعات حرفه ای! تصاویر، فیلم‌ها، صداها، ایمیل، اسناد و موارد دیگر از دیسک‌های سخت، کارت حافظه، فلش مموری، Mac (از جمله Recycle Bin) حذف شده، به سرعت و با خیال راحت بازیابی می‌شود.

پرونده‌های حذف شده خود را به راحتی بازیابی کنید
یک جادوگر بازیابی اطلاعات حرفه‌ای انواع پرونده‌ها را از هر موقعیتی در مراحل ساده بازیابی می‌کند.

بازیابی پرونده حذف شد

حتی اگر پرونده‌های مهم را اشتباهی به سطل زباله انداخته اید، یا پرونده‌های «Shift + Delete» را خالی کنید، بازیابی اطلاعات FoneDog به شما کمک می‌کند تا داده‌های حذف شده را بازیابی کنید.

بازیابی دیسک سخت

هارد دیسک RAW، پارتیشن RAW، آسیب سیستم داده یا از بین رفتن پارتیشن؟ بازیابی اطلاعات FoneDog می‌تواند پرونده‌های غیرقابل دسترسی / پنهان / خراب شده را از ویندوز یا مک خود بازیابی کند.

بازیابی پارتیشن

به راحتی داده‌های از دست رفته ناشی از تصادف دیسک، قالب بندی پارتیشن، حذف پارتیشن به اشتباه، مجدد مجدد، کلون نادرست، حمله ویروس را به راحتی بازیابی کنید.

ویرایش ویندوز / مک خراب شد

سیستم عامل ویندوز خراب شده، مشکلات قابل راه اندازی، در نصب مجدد سیستم ممکن است تعداد زیادی فایل را از دست دهید. بازیابی داده‌های FoneDog پرونده‌های موجود در Windows / Mac خراب شما را بازیابی می‌کند.

بازیابی کارت حافظه

بازیابی داده‌های FoneDog می‌تواند به راحتی و به سرعت اطلاعات حذف شده / گمشده را از کارت SD، کارت CF، کارت MMC، کارت XD و کارت SDHC استخراج کند.

بازیابی فلش درایو

آیا فلش مموری USB خود را تمیز کرده اید؟ نگران نباشید! این ابزار بازیابی هوشمند داده‌های از دست رفته را در رسانه ذخیره سازی قابل جابجایی بازیابی می‌کند.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘